Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Peet
#260093
;) Nee....ik ga geen half-om-half gehakt voeren hoor...

Maar als ik 's morgens Cb of Bibi voer, en 's avonds vlees met een botje en wat yoghurt met fruit ofzo, is dat dan compleet genoeg?

Cb/Bibi is nl makkelijk om Beau's pillen in te verstoppen. Als ik lappen vlees / strotten etc geef, laat hij zijn medicijn liggen >:(...
Door Lizzy
#260102
Dat lijkt mij van wel. Ik zou zelf alleen geen fruit met vlees combineren. Dat gaat vaak gisten in de darmen. Ik zou zelf eerder groentes geven. Af en toe een eitje is, denk ik, ook wel lekker voor Beau. Je zou wel kunnen proberen toch zoveel mogelijk afwisseling te bewerkstelligen door voor vlees/botsoorten te kiezen die je weer niet zo vaak geef via het versvlees.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#260108
Hier is fruit en vlees geen probleem Liz, ik heb de hele dag lopen snuffelen maar er is geen ruft uit gekomen ;D
Door Peet
#260113
Dank je wel Lizzy!

Ik probeer idd zoveel mogelijk vleessoorten te pakken te krijgen die niet in de Cb zitten. Vrijdag heb ik een flinke partij kalfs- en lamsstrotten ingeslagen, en mooie vleesribben (lam). De pens was al op, maar er zit behoorlijk pens in Cb dacht ik, dus dat wil ik hooguit 1x per week geven. Verder ga ik op zoek naar kippenekken en visjes!

Fruit geef ik meer als " lunch/tussendoortje" dan 's avonds, dus dat gaat niet gisten. Beau moet kalium binnenkrijgen, en dat zit in zijn dagelijkse banaantje ;D
(hoezo verwend :o ;D)
Door Peet
#260119
[quote="sylvia"]
Hier is fruit en vlees geen probleem Liz, ik heb de hele dag lopen snuffelen maar er is geen ruft uit gekomen ;D
[/quote]

...maar jij hebt hele nette dames......Beau is kampioen " paarse-dampen-producent" :-X >:(
Gebruikersavatar
Door sylvia
#260136
[quote="Peet"]
...maar jij hebt hele nette dames......Beau is kampioen " paarse-dampen-producent" :-X >:(

[/quote]

;D ;D ;D ;D
Door rees
#260148
Als ik iets van pillen of zo moet geven snij ik een stukje vlees open en doe het daar in.

Of draai een ballentje gehakt in stop het daar in .

En ze trappen er elke keer in ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#260280
[quote="rees"]
Als ik iets van pillen of zo moet geven snij ik een stukje vlees open en doe het daar in.

Of draai een ballentje gehakt in stop het daar in .

En ze trappen er elke keer in ;)
[/quote]

Ik heb er hier één daar werkt dat toch niet bij, ook niet door de kvv, pilletjes liggen keurig schoongelikt naast de bak :-\
Door tieneke
#260349
[quote="sylvia"]
Hier is fruit en vlees geen probleem Liz, ik heb de hele dag lopen snuffelen maar er is geen ruft uit gekomen ;D
[/quote]
Hier ook nog steeds atoombom-vrij hoor ;D
Door rees
#260528
[quote="sylvia"]
Ik heb er hier één daar werkt dat toch niet bij, ook niet door de kvv, pilletjes liggen keurig schoongelikt naast de bak :-\
[/quote]

gewoon een slimme hond ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door