Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door casangio
#260049
Wie weet of je aan een hond met medicijnen voor een slecht werkende schildklier tarwegras kunt geven i.p.v. een leemkuur om het lichaam eens kompleet te zuiveren???? Leemkuur kan niet, dat heb ik al nagevraagd. Ze heeft de laatste tijd nogal last van de gal en daardoor eet ze ook heel slecht. Ze kotst de gal niet uit, maar ik zag dat er gal in haar poep aanwezig was vandaar dat ik haar eens inwendig wil zuiveren. Maar waarmee dan?????
Gebruikersavatar
Door Hitam
#260344
Gal in de poep? Dat is normaal, de bruine kleur komt van afgebroken galzuren. Dus wat zie jij dan dat je denkt dat het gal is? Geel of oranje?
Door casangio
#260689
Lizzy schreef: Zou chlorella geen idee zijn?
Heb ik wel in huis om te gebruiken voor mijn andere hond. Maar bij de firma hadden ze gezegd dat dit niet gebruikt kon worden als de hond Thyroxine gebruikte, vandaar....... :'( mijn vraag over tarwegras.
Laatst gewijzigd door casangio op ma 14 feb 2005, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door casangio
#260691
Hitam schreef: Gal in de poep? Dat is normaal, de bruine kleur komt van afgebroken galzuren. Dus wat zie jij dan dat je denkt dat het gal is? Geel of oranje?
Het was geel, dus eigenlijk dan niet afgebroken. Ze eet ook heel slecht, eet alleen maar wat ze op dat moment lekker vind, vandaar dat ik haar inwenidg wilde reinigen maar waarmee dan??????? Ik heb groene leem en Chlorella in huis, maar dat mag niet gebruik worden vanwege de Thyroxine tabletten.
Laatst gewijzigd door casangio op ma 14 feb 2005, 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door