Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2599576
Heeft iemand een tip voor een goede diepvriesdoos voor een KVV rol? De dozen van Carnibest waren eerst perfect, maar die zijn nu kleiner geworden. De carnibest rollen passen er nog wel in, maar de naturis en natudog niet.
#2599625
Ik heb ook 2 carnibest bakken, al jaren lang, en hier passen de tinlo BARFmenu 1 kilo rollen en de degomeat 1 kg rollen prima in. Ik weet natuurlijk niet hoe groot de rollen van Naturis en Natudog zijn.

Zijn de carnibestbakken kleiner geworden dan?
#2599643
Heel erg stom, maar ik heb ooit een spaghettikoker van tupperware gekocht voor in de microgolf, als spaghettikoker doet hij het zeer slecht maar zijn 2e leven als kvv ontdooibak doet hij schitterend! Precies het goede formaat.
#2600193
[quote="Extreme"]
Bij de kruidvat hebben ze zo af en toe plastic bakken voor ontbijtkoek, ideaal voor oa carnibest rollen, hebben een deksel en vele malen goedkoper EN beter passender dan de bakken van carnibest zelf  ;)
[/quote]

mijn idee, net als een cake trommel bij xenos of action
#2608110
Afgelopen zaterdag heb ik twee cake dozen bij het Kruidvat gekocht.

Deze hebben de ideale maat en kosten maar 3 euro per stuk.

Afbeelding

Afbeelding
Maat is niet echt leesbaar; 32 x 13,5 x 9 cm.

Ik heb verschillende soorten en maten KVV worsten in de vriezer liggen die er allemaal goed in passen ;)
Ze passen ook prima in de koelkast.

Hiervoor had ik een Tupperware retro cakedoos van MP gekocht voor de KVV worsten maar die is zo groot, past alleen maar schuin in de koelkast zonde van de ruimte!
Laatst gewijzigd door kimber op do 21 feb 2013, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door