Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Drijver
#2595746
Wie heeft er ervaring met de geitenribben van het IC? Ik bedoel nu niet de jonge ribben maar de gewone.
Mijn honden zijn aardig goed in het kraken. Maar is het echt te hard of zijn er hier mensen die het prima vinden te voeren aan hun honden?
Door Lizzy
#2595959
Ik.
Ik heb ervaring. En ik heb soms ribben dat ik denk "zo, die zijn groot (lang)" maar die kan ik dan zo met een huishoudschaar doorknippen. En soms lukt dat niet makkelijk, dan haal ik de lengte van de ribben af, geef ik het rugstuk met daaraan stukken rib van ongeveer 10 cm. Van de rest snijd ik het vlees af en de ribben zelf gooi ik dan weg. Maar dat is meestal niet echt de moeite hoor, wat ik weg moet gooien.
Door Drijver
#2596494
Oh... en nu ga ik weer twijfelen... Dan denk ik dat ik er gewoon een paar moet proberen en daar mijn beslissing op maken.
(Moet nu even denken aan het topic over leverdieet  :biggrin2:)
Door Shifare
#2598058
Toen ik laatst die nieren ging halen heb ik ook 'jonge' geitenribben gehad. Ik kreeg ze met geen mogelijkheid door. Heb ze allemaal in de kliko gesmeten.
Als die jong zijn wil ik persoonlijk niet weten hoe de oudere zijn.
Laat je even weten hoe het ging/gaat?
Door Drijver
#2598623
Shifare schreef: Toen ik laatst die nieren ging halen heb ik ook 'jonge' geitenribben gehad. Ik kreeg ze met geen mogelijkheid door. Heb ze allemaal in de kliko gesmeten.
Als die jong zijn wil ik persoonlijk niet weten hoe de oudere zijn.
Laat je even weten hoe het ging/gaat?
Dat is zonde! Ik woon 3 deuren verderop  ???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door