Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door happy girl
#2594840
ik heb een vraag , sinds kort is Mike aan het wisselen ( tandjes) maar krijgt ie dan geen problemen met het kauwen van bot ?
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2594879
bij Chakotay heb ik er geen problemen mee gehad. Over het algemeen is mijn ervaring dat ze het juist prettig vinden om te kauwen wanneer ze aan het wisselen zijn (zie het sloopgedrag wat in die maanden juist toeneemt  :biggrin2:)
Af en toe een flinke penslap wil wel eens helpen loszittende tandjes eruit te 'halen'
Door Cathelijn
#2594964
Mocht het even wat minder makkelijk gaan met eten, kun je altijd tijdelijk weer even terug naar de beginnersbotjes  ;)
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2595277
Tussendoor wat kluiven op een gedroogde kalfspees kan ook wonderen doen.

Toen mijn opgroeiende pups wisselden deed ik ook altijd zachte beginnersbotjes ,pas later weer harder botwerk
Door Martine-Tom
#2595325
Tom had best last van het wisselen (heeft een fikse centenbak dus mss dat dat meespeelt?) tijdens de top zijn we op gemalen bot en dan wel repen vlees en pens gegaan en dat ging prima, was het niet van plan hoor maar hij kreeg het echt amper weg en voor die relatief korte tijd  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door