Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2593505
wbt gentle, die heeft nu de laatste weken behoorlijk wat med gekregen.....morgen onder narcose..
waarschijnlijk daarna weer een ab kuur......
dus ongiften...kan dat al of nog effe wachten
Door sella
#2593910
Nee ik zou wachten tot hij een maand tot 6 weken helemaal geen klachten meer heeft en dus ook al medicatie vrij is voor een poos.
Maar in zijn geval zou ik het toch wel in overleg met Tannetje doen.
Door miik
#2593914
Lastig. Ik zou nog even wachten. De klachten kunnen namelijk flink verergeren en dat kun je nu eigenlijk niet gebruiken.
Plus daarbij- dan kun je ook slecht zien of een eventuele behandeling aanslaat of niet.
Wat je wel kunt doen is hem zoveel mogelijk ondersteunen met een goede probiotica !
Door Whisker
#2594002
ga je de drainage of detox misschien? ben benieuwd wat je ervaring is dan. Heb de probiotica van PUUR wel eens gebruikt ivm verstoorde damfunctie is allemaal weer in orde maar vond het echt goed zijn werk doen  welke gebruik jij dan?

sterkte ermee!
Door Whisker
#2594029
okay kefir ken ik niet hoeveel bacteriestammen bevat die dan? haal je dat bij dierenspeciaalzaak? ik had de PUUR probiotica bevat maar liefst 7 bacteriestammen en FOS (prebiotica) welke voedingstoffen leveren voor de groei van de bacterie stammen. Het is speciaal voor dieren als ik me goed herinner betaalde ik iets van 22 euro en deed er wel ruim anderhalf maand mee! kon het gewoon over het voer geven ideaal.  Het is geheel natuurlijk dus geen vulstoffen verder !
Door TijgerPuck
#2594064
Ik zou ook wachten tot je klaar bent met de medicijnen.
Ik zou voor de drainage of detox gaan. heb ik zelf goede ervaringen mee en gebruik het ook voor mijzelf  ::)
Ook heb ik laatst een keer aan de hond van mijn ouders de Puur Weerstand gegeven.
Deze boost de weerstand en is ideaal na een operatie en medicatie periode.
Hij was er zo bovenop.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door