Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door TMG1961
#2591581
Heeft iemand ervaring met Mifloran KH. Is niet voor mij, een kennis van me vroeg of ze dat kon gebruiken ipv probiotica.
Ik ken het zelf niet en weet ook niet wat je beter kan geven. De hond in kwestie heeft net ab kuur gehad in verband met darminfectie.
Door Lizzy
#2592697
Vaag....

" Wat zit er Mifloran?

In Mifloran zitten met name goedaardige bodembacteriën, die een positieve invloed hebben op de vetering. De heldere vloeistof bevat bacteriën in de rustfase, die na menging met water of melk worden geactiveerd".

En niet goedkoop. Ik word daar niet blij van, ken ik het spul niet eens.
Door TMG1961
#2592702
Ik kende het ook niet. Ze had het nog van de behandeling van haar vorige hond. Had het gekregen van holistische DA in Valkenburg. Ze heeft het toch maar niet gebruikt en heeft phytonics probiotica besteld.
Door Lizzy
#2592705
TMG1961 schreef: Ik kende het ook niet. Ze had het nog van de behandeling van haar vorige hond. Had het gekregen van holistische DA in Valkenburg. Ze heeft het toch maar niet gebruikt en heeft phytonics probiotica besteld.
Wim de Leeuw?
Ik kan me niet voorstellen dat hij troep voorschrijft :g:
Raar.....
Door TMG1961
#2592734
Daar is ze toen met Mexx geweest toen deze ze de diagnose kreeg dat ie leukemie had.
Ze had dit nog staan van de medicijnen die ze va hem voor Mexx had gekregen.
Door Lizzy
#2593147
TMG1961 schreef: Vanochtend nog maar eens na gevraagd en ze heeft het inderdaad van Wim de Leeuw gekregen.
Dan zou ik het gewoon durven geven. Wim is niet gek!
Door TMG1961
#2593161
Zal het haar doorgeven. Ik ken hem persoonlijk niet maar als jij zegt dat ie niet gek is dan geloof ik je direct
Gebruikersavatar
Door nova
#2602279
Lizzy schreef: Vaag....

" Wat zit er Mifloran?

In Mifloran zitten met name goedaardige bodembacteriën, die een positieve invloed hebben op de vetering. De heldere vloeistof bevat bacteriën in de rustfase, die na menging met water of melk worden geactiveerd".

En niet goedkoop. Ik word daar niet blij van, ken ik het spul niet eens.
Wim de Leeuw ( biomentor) , verkoopt het , en volgens mij met de liter ;D
Het is volgens mij een pro-bioticum :)

(had nog niet eens gelezen dat het van W d L kwam :biggrin2:)
Lizzy schreef: Wim de Leeuw?
Ik kan me niet voorstellen dat hij troep voorschrijft :g:
Raar.....
ik wel, ik heb t ook van hem gekregen
Laatst gewijzigd door nova op vr 15 feb 2013, 08:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2604274
Lizzy schreef: Wim de Leeuw?
Ik kan me niet voorstellen dat hij troep voorschrijft :g:
Raar.....
Ik kan me dat wel voorstellen, sterker nog, ik weet wel zeker dat hij dat doet, hij is fan van mifloran, heeft het ons tijdens zijn lessen die we van hem hebben gehad (laatste jaar natuurgeneeskunde voor dieren in Meppel) aanbevolen. Hij vindt het voordeel dat het een vloeistof is, zodat ook de enzymen die vrijkomen als afscheiding van de 'goede' bacterien (zo heb ik het onthouden, pin me er niet op vast is al een paar jaar geleden) er in zitten...
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2604277
nova schreef: Wim de Leeuw ( biomentor) , verkoopt het , en volgens mij met de liter ;D
Het is volgens mij een pro-bioticum :)

(had nog niet eens gelezen dat het van W d L kwam :biggrin2:)

ik wel, ik heb t ook van hem gekregen
het is geen pro bioticum maar een sbo (Soil Based Organisms), maar werking is ongeveer gelijk ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door