Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2592171
Ze is opgegroeid met half brokken, half Duck. :-\ Nu heb ik van de fokker Duck meegekregen omdat ze weet dat ik geen brokken wil voeren. In het begin at ze dit redelijk goed. Ik heb Darf gekocht. DIt in het begin gemengd en dat ging er vanaf het begin in als zoete koek. Nu heb ik ook een maaltijdje zelf gemalen wat niet zo goed in de smaak viel. De rest at ze wel goed. Vanaf gisteren eet ze niet meer goed. Geef ik het vanaf mijn vingers dan krijgt ze nog wel genoeg binnen hoor. Ik geef het eten in de bench en ze is er nu bij in slaap gevallen. Het bakje staat er onaangeroerd. 1 dagje minder eten maak ik me geen zorgen over. Maar dit wordt dus dag 2. :-[ Ik heb nu Duck in de bench staan omdat ze dit altijd wel goed at. Ik wil geen moeilijke eter en ben dit met mijn andere hond dus helemaal niet gewend. Moet ik me nu zorgen gaan maken, of is dit puur een verwend hondje?
Gisteren heb ik alles na een minuut of 5 weggenomen en gewaccht tot de volgende maaltijd. Maar nu durf ik dit zo goed niet meer. Verder is ze wel normaal. Slaapt in de middag wel heel veel vind ik. Maar in de ochtend en avond vind ik haar wel goed actief. Wel elke keer net na het eten een energiestoot lijkt het wel.

Ik ben gisteren met de andere hond gaan wandelen ong. 20 minuten, dus helemaal niet lang en toen moest Tess dus thuisblijven. Toen ik terugkwam was ze helemaal over de rooie. Sindsdien doet ze ook moeilijk met eten. Ik ga nog eens proberen om het eten ergens anders weg te zetten. Maar heeft vannacht wel heel goed in de bench geslapen.
Gebruikersavatar
Door Riek
#2592176
kan het zijn dat ze aan het wisselen is?
Toen Charly wisselde (ze is nu 7 maanden) wasze ook behoorlijk aan het miepen met eten.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2592190
Ze is 9 weken. Uiteindelijk heeft ze de helft op doordat ik het in de kooi heb laten staan. Ik vrees dat ze gewoon een verwend meisje is. Mijn andere  hond is gewoon een veelvraat, dus ik ken dit gewoon niet. Maar het is niet de bedoeling dat ze gaat eten wanneer zij daar zin in heeft natuurlijk. Wil haar laten titeren dus krijg vandaag telefoon terug wanneer ik dat kan laten doen. Kunnen ze haar gewoon eens nakijken.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2592250
Ze krijgt maar de helft en nog pakt ze het niet. Ik zat te denken om er even een maaltijd tussenuit te halen ofzo. Of raden jullie dat niet aan. Ze krijgt nu 4 keer per dag eten.
Door Hanny
#2592259
Uit je eerste berichtje kreeg ik de indruk, dat ze al een tijdje bij je is, maar later las ik, dat ze 9 weken is, dus pas kort bij je woont.
Ze is echt nog heel jong.
Het is heel voorstelbaar, dat ze helemaal in de stress zit. Jij stelt, dat je haar maar 20 min. alleen thuis liet, toen je even ging wandelen, maar voor haar was het kennelijk te veel.
Opnieuw starten en dit soort dingen beter voor bereiden.
Als ze veel slaapt zal ze echt wel kei kapot zijn.
Ik voer nooit in de bench, zie daar het nut niet van in, maar hier is het altijd bordje zien, bordje leeg.
Ik zou haar drie keer per dag voeren en dan Duck geven. Gewoon even pas op de plaats, bordje neerzetten, geen trek, dan bordje weg.
Is met een minuut wel bekeken.

Hanny
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door