Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2583866
Ik heb sinds gisteren een pupje van 8 weken oud. Momenteel eet ze Duck. Maar ik ben daar niet zo'n fan van, wil overstappen op Darf en over een maandje langzaam aan gaan barfen. Darf is compleet zag ik. Ik wil hier nog wel konijn en eendenkarkas, paarden en Hertenvlees bijgeven, in de vorm dat ik dit zelf wil gaan malen. Moet/mag ik ook al vis geven? En een rauw eitje? Of kan ik hier beter mee wachten als ik met het barfen ga beginnen?
Door M@rina
#2583950
Darf is een prima kvv en als je dit zelf al aan vult met konijn, eend, paard en hert, dan voer je zeker compleet. 1x per week een maaltje vette vis is prima (sprotjes en sardientjes zijn nie zo groot), rauw eitje ook helemaal goed.

Wat voor pup heb je?
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2584094
Oke, dan zal ik dat er eens bijgeven.
Het is een Irisch Softcoated Wheaten Terrier.

Toch weer wennen als je nu volledig Barft met je andere hond.
Door essie
#2588467
Is wel weer spannend ja. Mijn pup komt over ruim een week en de darf ligt al klaar in de vriezer. Maar wil ook gelijk beginnen met barfen. Maar hoe het precies gaat is nog afwachten, ga gewoon kijken hoe het gaat. Voordeel is wel is dat pup nu al vlees krijgt.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2591145
Voor jou ook spannend dan.
Inmiddels een maaltijd gemalen van konijnkk, paardenvlees en kiphartjes maar het viel niet in de smaak. Ze lust het alleen gemengd met wat anders. Bandit heeft ook heel erg aan het paardenvlees moeten wennen hoor, dus ik leg het daarop. Volgende keer alles van konijn malen en kijken wat dat zegt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door