Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#2584897
Ik ben derde jaars student op de opleiding homeopathie voor dieren in Amersfoort. In het derde jaar hebben wij de zogenaamde meekijk stage.
Tijdens deze stage kijkt de student mee met een homeopaat tijdens de anamnese. Ook moeten er casussen (met bijbehordende anamnese) door mijzelf worden behandeld waarbij de homeopaat meekijkt.  Ik moet zelf voor deze stage dieren/patienten aandragen.

Nu ben ik op zoek naar vers gevoerde honden/katten met of een medisch of gedrags probleem waarvan de eigenaar dit wil behandelen met homeopathie.
Of homeopathie wil gebruiken naast een reguliere behandeling.
Ik wil deze casussen tevens gebruiken om het verschil aan te kunnen tonen tussen vers en brokken versus homeopathie tijdens mijn vierde jaar.
Er kan direkt een afspraak voor een consult worden gemaakt.

Ik ga stage lopen bij Nancy Groeneveld. Zij heeft een praktijk in Made (Noord-Brabant) en Rotterdam.

Ik wil zelf bijdragen in de kosten van het consult. Het zou (voor mijn beurs) fijn zijn als we de kosten kunnen delen.

Mochten er vragen zijn kan je me altijd een PB sturen!
#2610267
Vandaag ben ik met cavaliers Danou en Joy naar Amersfoort geweest voor een consult les.
Heel leuk en leerzaam om mee te maken hoe zorgvuldig de anamnese werd uitgevraagd en hoe daarna het behandelplan met diagnose werd uitgewerkt.
Voor mij was het een mooie manier om klachten die wel duidelijk zijn, maar waar ik de reguliere dierenarts niet intensief voor bezoek, toch goede aandacht te geven. Per mail wordt het vervolg begeleid.
Ben heel benieuwd hoe het voorgeschreven middel uitpakt.
Als iemand nog overweegt om mee te werken: ik zou het zeker aanraden.
#2610312
hamada schreef: Vandaag ben ik met cavaliers Danou en Joy naar Amersfoort geweest voor een consult les.
Heel leuk en leerzaam om mee te maken hoe zorgvuldig de anamnese werd uitgevraagd en hoe daarna het behandelplan met diagnose werd uitgewerkt.
Voor mij was het een mooie manier om klachten die wel duidelijk zijn, maar waar ik de reguliere dierenarts niet intensief voor bezoek, toch goede aandacht te geven. Per mail wordt het vervolg begeleid.
Ben heel benieuwd hoe het voorgeschreven middel uitpakt.
Als iemand nog overweegt om mee te werken: ik zou het zeker aanraden.
Bedankt voor het compliment! Het was voor ons als klas ook erg leerzaam. Het gebeurt niet vaak dat we meerdere honden uit 1 roedel te zien krijgen. En natuurlijk ook leuk om je te ontmoeten.
#2610614
vanaalst schreef: ook hier is rosie geweest.......heb mn jongens nog nooit zo relaxt gezien!!!
ben heel erg benieuwd naar wat je allemaal heb uitgewerkt!
enne....heb er 3 he...zit er vast nog wel eentje bij waar je wat mee kan ;) :)
Dank je wel! :-*
Maar het was ook liefde op het eerste gezicht tussen Gentle en mij!!

Ik kom echt nog een keer op de koffie bij je, naast het consult was het ook super gezellig....
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door