Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2588366
Hoi allemaal,

Ik ben nogal aan het zoeken en van alles aan het proberen tegen de vieze piemels hier in huis.  ;D
Momenteel geef ik mijn Dobermann 3 x daags 5 druppels cat's claw van het merk Samento. Dit gebruik ik zelf ook en is het beste natuurlijke antibioticum. En het wordt met de dag beter. Ik ben nu 3 dagen bezig en ik heb vandaag nog maar 1 kloddertje gezien, terwijl de klodders hier normaal gesproken om je oren vliegen en ik een dagtaak aan schoonmaken heb. Dus ik houd jullie op de hoogte. Ik wil 5 tot 10 dagen als kuur geven. Ben benieuwd!

Hier is het linkje van de Samento.
http://www.samento.com.ec/sciencelib/sa ... utinfo.pdf
#2589869
Soms moet je echt uitkijken met wat je allemaal op internet leest. Iedereen kan dingen posten, maar dat wil niet zeggen dat het de waarheid is. Het gaat echt veel beter! Het is nog niet helemaal weg, maar dat komt misschien omdat ik langzaam ging opbouwen. Hij heeft gevoelige darmen en ik wilde even kijken hoe hij reageert. Vandaag ga ik hem 3 x 10 druppels geven. En dat houd ik dan nog een dag of vijf vol. Ik geef het hem trouwens op een lepel met wat water. Gisteren heb ik in de gang (daar liggen ze als ik weg ben) de deuren en muren gepoetst. Dus ik kan nu goed gaan zien of er minder spetters op zitten. Maar sowieso kijk ik steeds even bij hem en het is absoluut al veel minder. Ik houd je op de hoogte!
#2593939
Ik heb wat te hard gejuicht. Het leek minder te worden bij Cooper maar uiteindelijk is het weer net zo erg. Ik baal echt.... Het is echt zo vies. Hij heeft het heel erg. Ik blijf aan het schoonmaken hier.... Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik ga er toch maar mee naar de dierenarts. Mijn andere hondje Flow is ook een jonge reu, maar die heeft er bijna geen last van.
#2594225
Ik heb in het verleden ook verschillende reuen gehad en ze hadden het allemaal. Ongelooflijk smerig en voor mij DE reden om geen reu meer te nemen. Ik herinner me dat ik een soort vloeistof van de dierenarts had gekregen wat ik in mijn hond z'n piemel moest spuiten en daarna moest dichtknijpen en 'masseren'. Het was een grote Dobermann, dus dat deed ik natuurlijk niet in huis, zodat de hele rotzooi op mijn vloer kletterde  :censored2:
Daar stond ik hoor, in de tuin, lekker in het zicht van alle buren, mijn Dobermann z'n piemel te masseren  :biggrin2:

Dan heb ik liever af en toe een druppel bloed van een loopse teef op de vloer. Met zo'n broekje valt dat ook reuze mee.
#2594302
CooperFlow schreef: Ik heb wat te hard gejuicht. Het leek minder te worden bij Cooper maar uiteindelijk is het weer net zo erg. Ik baal echt.... Het is echt zo vies. Hij heeft het heel erg. Ik blijf aan het schoonmaken hier.... Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik ga er toch maar mee naar de dierenarts. Mijn andere hondje Flow is ook een jonge reu, maar die heeft er bijna geen last van.
bij mij was de enige oplossing castreren bij een vorige hond ja toen was het weg echt smerig is het


en poespas ik ook om deze reden geen reu meer, moet je nog gaan kijken of je buren niet kijken nee geen reu meer ,dan maar 2 weken loops is minder erg/lang als een heel jaar dit geklood
#2595031
Ja, mijn vorige hond had het ook heel erg omstreeks de leeftijd van 8 maanden. Die heb ik toen laten castreren en weg waren de klodders. Nu wil ik echter met mijn Dobermann IPO trainingen gaan doen en er wordt me geadviseerd om niet te castreren. Dus ik probeer nog eerst maar even wat middeltjes. Ik ga nu die Puur geslachtsdrift bestellen. Wie weet.... En zo direct maar weer aan de slag hier met een emmer sop. Pffffff.......
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door