Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Annemieke
#25873
Ik woon in Hoorn en heb een vriezer vol Bibi liggen. Aangezine mijn hond voor de zoveelste keer diarree heeft en ze allebei het echt niet meer lusten bied ik het te koop aan. Ik weet niet precies hoeveel er nog ligt, ik denk een kilo of 30. Is er iemand die er intresse in heeft?????
Door Janet
#25878
't Is voor mij een beetje té ver, maar om wat voor smaken en hoeveelheden gaat het?
Door Annemieke
#25884
Ik heb even in mijn vriezer gekeken en dit is wat ik nog heb liggen:
8 kilo kip en rijst
5 kilo lam en rijst
5 kilo bibimix

Ik heb dit gekocht in Purmerend waar ik 2.25 per kilo ervoor betaald heb. Dit is €40 euro bij elkaar. Als iemnd intresse heeft heb ik ook nog 8 kilo fyto liggen die krijg je er dan bij.
Door Jolly
#26338
Jolly uit Breezand, heeft ook wel intresse

He Brenda, is Dort niet een beetje uit de richting? Kan je het dan niet gewoon dichterbij halen, bij biebster zelf? Ja van mij mag je hoor geen probleem, kom jer dan ook ff door naar Breezand met Skip, kunnen we bakkie doen. ;D
Door brenda
#26397
Ja Jolly eigenlijk heb je wel gelijk ja, dus jij mag hoor!
En dat bakkie kom ik echt wel een keer halen hoor, lijkt me wel gezellie ;D

Groetjes Brenda
Door Jolly
#26522
Nou Annemieke, volgens mij ben ik de enige in de buurt, of tenmiste hier van de barfplaats die jou wel van je bibi af wil helpen.
Dus laat maar wat horen, je hebt ook een Persoonlijk berichtje(zie rechtsbovenin bij je naam)


He brenda, ja lijkt me leuk ff samen bakkie doen, kan natuurlijk ook een keer richting Dort komen, kunnen we(Peter, Chasey en ik) meteen Janet pesten en mijn tante. Die wonen beiden in Rotjeknor.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door