Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BAC
#2585972
O dat is wel een beetje herkenbaar bij Bob, dan zou ik hem ff bellen als ik jou was. Ik wil het hem ook wel vragen op de een of andere manier krijg ik altijd antwoord, maar probeer het eerst zelf
#2586171
Bob is niet zo van het mailen, hem bellen of een sms sturen is meestal een stuk sneller.
Als ik wat bestel bij hem, dan mail ik mijn bestelling en ik stuur er een sms achteraan dat ik een bestelling gemaild heb.

Prijzen kan ik je ook niet aan helpen. Maar voor de topkwaliteit die hij levert is hij niet duur vind ik.
#2586827
coby.p schreef: ik heb 1 keer bij bob besteld.
en topvlees zou ik het zeker niet willen noemen
integendeel, die bagger hoef ik geen 2e keer.
Wij hebben 2 keer bij hem besteld en hebben echt prachtig spiervlees gehad voor een hele mooie prijs. Ik zou het bijna zelf in de pan willen gooien.
Door Roosj
#2586951
Senta schreef: Zou het niet zelf in de pan willen gooien, het is puur afval en uitbeen wat hij wegdoet.
Mmm.. afval klinkt niet zo fijn ;)

Ik heb 1x een stukje lamsrib besteld. Ik kreeg een hele vuilniszak vol met hele lamsruggen, maar het was zo scherp dat ik het niet aan mijn toen nog brok etende hond durfte te geven..

Nu twijfel ik toch of ik wel bij hem wil bestellen (weet de prijzen nog niet eens)..

Mss moet ik het toch maar bij degomeat, versvoer.nl en lupa.nl houden..
Door BAC
#2587019
De meeste bedrijven leveren afval en uitbeenresten, vliesvlees, snippers, en voor de mensen die denken iets heel sjikes te kopen met pellures.... :biggrin2:
Gewoon een kwestie van goed opletten en wat zijn je prioriteiten. 
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door