Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Else
#2586007
Ik krijg altijd een telefoontje als een kennis van mij weer een koe heeft geslacht omdat ik dan de organen krijg  :).
Deze keer zit de volledige luchtpijp nog aan de longen vast. Het hart zit er ook nog aan vast. Het is echt een enorm huge gevaarte zo allemaal aan elkaar :D
Ik heb wel eens een strot gevoerd maar nog nooit zo'n grote luchtpijp .
Vroeg me af of die niet volledig aan de racekak gaat na het eten van zoveel kraakbeen??
Wat doen jullie met de luchtpijp? Voeren of weggooien?

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Else
#2586016
Pfieuw hart en longen eraf gesneden - het is weer een waar anatomie feest!!
Ben zelf fysio dus vind dit altijd prachtig om te zien.
Er blijft nog een flink gevaarte vetjes/ luchtpijp over....
Die vetjes gaan sowieso de kliko in.
#2586709
Een tijdje geleden heb ik een zak met gedroogde luchtpijp gekocht en ze vonden het heerlijk en ze hebben er ook echt even knaagplezier aan. Ze hebben er meer werk aan dan aan een stukje gedroogde pens of long of iets dergelijks.

Runderstrot vinden ze ook al even geweldig  ;)
#2586718
Else! schreef: Ik krijg altijd een telefoontje als een kennis van mij weer een koe heeft geslacht omdat ik dan de organen krijg  :).
Deze keer zit de volledige luchtpijp nog aan de longen vast. Het hart zit er ook nog aan vast. Het is echt een enorm huge gevaarte zo allemaal aan elkaar :D
Ik heb wel eens een strot gevoerd maar nog nooit zo'n grote luchtpijp .
Vroeg me af of die niet volledig aan de racekak gaat na het eten van zoveel kraakbeen??
Wat doen jullie met de luchtpijp? Voeren of weggooien?

Afbeelding
Afbeelding
:o :Ooh mijn hemel,wat een gevaarte! :2funny:
Ik zou slokdarm,luchtpijp en long drogen en de strot gewoon voeren.
Mijn honden krijgen ze ook wel eens,ik vind het een behoorlijke maaltijd voor een duitse herder. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door