Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2586662
MarijeEnBoomer schreef: Stelt het je gerust dat m'n moeder jarenlang de afgekloven kippenbotjes aan de honden gaf!?
Ik heb wel pens in huis maar diepgevroren en dat heeft Cindy vast ook  ;)
Ja dat stelt me wel gerust ja  :-*
Ik merk ook niets aan haar, staat nog steeds te bedelen koek.

Ik houdt haar gewoon even goed in de gaten!
!
koningBilly schreef: Hoeft niet perse fout te gaan hoor.... hier ook wel al eens gehad dat hij kippebotjes van de straat afplukt en ik te laat ben. Ik hou hem dan wat extra in de gaten maar er is nog nooit wat gebeurd....
Oke bij jou dus ook niet fout gegaan, het stelt me wel iets gerust  :-*
#2586670
Dubhe heeft ook wel eens gebbqde kip gevreten... ::) Had er weer es eentje de kippenbotten in de struiken gemieterd bij een buurtfeest  >:(. Zit ik daar in de struiken met een zaklamp te grasduinen naar resten afgekloven kip... >:(
Ze heeft er nooit wat aan overgehouden. De volgende dag gewoon weer ontlasting.
Inderdaad gewoon ff in de gaten houden.
#2586672
spreeuwtje schreef: nog steeds een snelle dame!!!  :D :-*
Ja de kleine draak  ::) ::)
K&D schreef: Dubhe heeft ook wel eens gebbqde kip gevreten... ::) Had er weer es eentje de kippenbotten in de struiken gemieterd bij een buurtfeest  >:(. Zit ik daar in de struiken met een zaklamp te grasduinen naar resten afgekloven kip... >:(
Ze heeft er nooit wat aan overgehouden. De volgende dag gewoon weer ontlasting.
Inderdaad gewoon ff in de gaten houden.
Oke, ik ga haar goed in de gaten houden. Fijn dat jullie me allemaal gerust gesteld hebben  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door