Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Roosj
#2583653
hannabelgje schreef: Ik heb geen aandelen, maar die van philips daar zweer ik echt bij. Ik heb er ook eentje gehad van primo van 4 tientjes en die hield er na een week sapjes maken mee op. Mijn philips gebruik ik meerdere malen per dag sinds eind december en hij is echt geweldig. Ik zou em ook lekker voor jezelf gebruiken, als je recepten wil dan pb me maar  ;)
Ik wil hem idd ook voor mezelf gebruiken in de lijn van afvallen ;)
#2584251
Roosj schreef: Jeeej, het word de Philips HR1870 :) 700 watt en een XXL trechter. Volgens philips zou het 10% meer sap moeten geven en in 1 minuut schoon te maken zijn..
Deze????
Afbeelding
Dat is alleen voor sinasappels te persen.
En daar kan je niks anders mee doen hoor.
#2584701
Annemarie Rijnveld schreef: Ik gebruik gewoon de staafmixer van Braun, hoor ik gooi alles gesneden in een grote bak, wat vocht erbij en malen maar. Gaat uitstekend en snel.
Die heb ik ook, al jaaaaaren  :biggrin2: speciaal aangeschaft voor de groentemix en hij mag ook af en toe voor de mensen werken. Ik maak de mix niet in 1x, ik maal gewoon een paar keer per week wat groente voor de honden en geef dat bij hun barfhap. Dat gaat prima in het meegeleverde maalbekertje.
Door BAC
#2584728
Ik heb gewoon een oude keuken machine van 25 jaar oud en ben met een uur wel klaar heb ik voor een maand groentemis. Even staafmixer dr door voor finishing touch, en alles is zo fijn als moes.

Ik gooi wel heel veel met schil en al dr in hoor (Heb geen geduld en zin om alles te ontpitten en ontvellen)
waar het komt is het toch donker.
#2589231
aurora-nero schreef: Ik deed het eerst met een staafmixer maar die kwam niet overal doorheen. Ik heb nu een sapcentrifuge van Philips en ben er erg tevreden over.
Dan zijn de messen misschien bot. Dat probleem had ik ook met mijn oude. Nieuwe aangeschaft, en die maalt als een tiet! Ik schil ook niets, wèl natuurlijk in wat kleinere stukken, maar niet echt heeel klein.
Door Tanna
#2589387
Ik heb vandaag alles maar weer eens in de sapcentrifuge gemikt en daarna in de blender, waar ik de bladgroente en zaden en noten erbij heb gedaan. Het kost even wat meer afwas, maar in een uur tijd had ik toch 2 kilo groente in porties (kleine, dus heel veel) in de vriezer en de boel weer afgewassen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door