Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#2582416
Ik ben een tijdje aan het dubben geweest wat te doen met de achterhand van Boris omdat hij zo veel spierverlies had.
In het kort: hij is nu ruim 11.5 jaar. Toen hij nog net geen 9 jaar oud was is zware artrose in zijn rechterheup geconstateerd. Tot een half jaar geleden liep hij goed, maar dat was mede dankzij een top bespiering. En toen ging heeeel snel die bespiering achteruit en hij begon met zijn achterhand te zwabberen.
Besloten om van phytonics de muscle support te bestellen. Dit gebruik ik nu 3 weken en vorige week was ik aan het twijfelen, maar nu weet ik het zeker. Hij heeft weer billen!  :D :D :D :D

Na 1 week ging hij buiten weer rennen en spelen. Maar daar vraag ik me toch 1 ding bij af. Is dit omdat hij zich beter voelt of zit er toch iets in dat goedje waarvan ze actiever worden?
Door smulpaap
#2582452
Goh zeg wat super voor Boris , maar zou het geen combinatie van beiden kunnen zijn ?
Als je je goed voelt dan word je toch vanzelf actiever en heb je meer zin in ......
Door Lil
#2582454
smulpaap schreef: Goh zeg wat super voor Boris , maar zou het geen combinatie van beiden kunnen zijn ?
Als je je goed voelt dan word je toch vanzelf actiever en heb je meer zin in ......
Ja, dat zeker. Maar het gebeurde zo snel, toen hij al wankelde. Vandaar dat ik er vraagtekens bij had. Dit is trouwens wel de hond die ik een jaar geleden ook had. Op dat gebied wil ik het heel graag zo houden!  :D :D :D
Door smulpaap
#2582467
Lil schreef: Ja, dat zeker. Maar het gebeurde zo snel, toen hij al wankelde. Vandaar dat ik er vraagtekens bij had. Dit is trouwens wel de hond die ik een jaar geleden ook had. Op dat gebied wil ik het heel graag zo houden!  :D :D :D


Ja die ouwetjes hebben soms even een boost nodig . Fijn dat dit tegenwoordig allemaal mogelijk is . En Phytonics is prijzig , maar dan heb je ook wel wat
Door tt-tjes
#2583363
Hé wat goed. Is de muscle support te vergelijken met de spieropbouw van Puur? Die ben ik sinds een paar dagen aan het gebruiken bij Fjurdy. Er zit volgens mij ongeveer hetzelfde in, behalve dan die zouten. En de hoeveelheid jodium is hoger bij Puur dan bij Phytonics (wat dan weer jammer is vanwege Fjurdy zijn schildklier). Zag wel dat het 10,00 duurder is dan Puur.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op zo 27 jan 2013, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Binno
#2583720
hier ook in het verleden al goeie resultaten gezien met een gelijkaardig product, Spiersupport van de Groene Os
na een paar weken duidelijk terug meer spieren en kracht in de achterpoten :)
Door Lil
#2583737
tt-tjes schreef: Hé wat goed. Is de muscle support te vergelijken met de spieropbouw van Puur? Die ben ik sinds een paar dagen aan het gebruiken bij Fjurdy. Er zit volgens mij ongeveer hetzelfde in, behalve dan die zouten. En de hoeveelheid jodium is hoger bij Puur dan bij Phytonics (wat dan weer jammer is vanwege Fjurdy zijn schildklier). Zag wel dat het 10,00 duurder is dan Puur.
deel is vergelijkbaar, maar in de phytonics ziet veel en veel meer dan in de puur.
Zo zitten er een hele boel B vitamines in en vitamine D en zoals je al zei de zouten.

De prijs kun je over discusiëren. Van puur zou hij 2 maatscheppen nodig hebben en van de phytonics maar 1,5. Denk dat het wat betreft kosten niets uitmaakt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door