Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#2582418
Mevroi Kruim schreef: Plofkip is luie kip, hapslikweg, die elastieken botjes. Bio-kip is hard werken. De katten hier vinden het ook stom, veels te hard, mot je kauwen.
blij om te lezen dat ik niet de enige ben met luie dieren. Hier blieft men liever gemalen.  ::) >:(

(of mag dat als je richting de 12 jaar gaat?)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2582438
Lil schreef: (of mag dat als je richting de 12 jaar gaat?)
Dat mag, al knaagt Wodka hier nog gewoon botten weg. Oké, niet te hard en niet te groot meer, maar gemalen hoeft zéker nog niet! Bio-kipvleugels vindt zij prima te...euh... knagen!  :)
Door Lil
#2582441
-Saskia- schreef: Dat mag, al knaagt Wodka hier nog gewoon botten weg. Oké, niet te hard en niet te groot meer, maar gemalen hoeft zéker nog niet! Bio-kipvleugels vindt zij prima te...euh... knagen!  :)
oh, plofkip, eendennek en vleugels, konijnkarkas en bouten gaan er nog in. Alleen 's ochtends vertikt hij bot te eten.
Door smulpaap
#2582463
Tessa mijn Jack knaagt biokip ook met gemak weg , de dames vinden het hier heerlijk en butler blij  :biggrin2:
Noa krijgt het helaas niet meer weg , dus voor haar is het einde biokip , jammer maar ik ga haar geen plofkip voeren
Amber en Tessa verdommen wilde eend ook , plofeend is wel te pruimen
Noa is de wilde eendendijtjes gelukkig wel gaan waarderen
Ik heb hier met de dames geen flets idee of smaak iets uitmaakt tussen plof en biokip , ze hebben nog nooit plof gegeten
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2583427
Ik ben nu ook aan bio kippennekken kunnen komen. Viel me op dat deze echt een stuk groter zijn als de plofkip nekken.  Dus misschien is het toch dat ze het niet gewend is dat ze voor de bionekken meer haar best moet doen? Maar plat slaan helpt dus ook niet?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2583513
Ik heb eens "wilde" kippen van iemand gekregen. Oude kippen die al tijden ergens rond scharrelden op een erf voordat ze geslacht werden. Nou zowel Indy als Sita wilde er niet eens een hapje van nemen. Gek toch?
Door hannabelgje
#2593815
Nou ook de katten vinden na de derde keer de kippennekken niet lekker. Ze eten ze wel en daar is het ook meteen mee gezegd. Het ligt echt aan de smaak want ze ruiken eraan en lopen er van weg zonder erin gebeten te hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door