Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cupcake
#2582279
Ik had het idee dat onze hond ineens kieskeurig begon te worden, terwijl ze qua orgaan en spier echt alle diersoorten graag lust. Dit omdat ze de laatste weken steeds meer loopt te meuten met haar vleesbot. Nu ben ik erachter dat het probleem zit in of er vel om het vleesbot zit. Zodra ik dit eraf haal eet ze met smaak op.
Ik heb de laatste weken achter elkaar dagen dat ze het dan niet eet....prima, haal ik het weg en volgende ronde is ze weer aan de beurt. Dit werkt wel, want na drie dagen eet ze het wel op, maar ze heeft al bijna geen reserves, dus dat kan ik niet blijven volhouden.
Nu vroeg ik me af of dat vel iets toevoegt, want anders koop ik in het vervolg gewoon alleen maar karkassen zonder vel, of ik snij het er meteen af.
Door Lizzy
#2582363
Het voegt niks toe (behalve vaak wat vet dat net onder het vel zit) waar ze niet zonder kan. Wat collageen, maar dat zit ook voldoende elders in het vleesbot.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door