Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Tanneke
#2582242
Sorry voor de vele vragen over diverse KVV's. Maar ik vind het super interessant om te kijken wat er allemaal is.
Nu zag ik straks in de winkel Ropadog liggen, en de verkoper was er zeer enthousiast over. Maar hebben jullie ook
ervaring met dit vlees?

Ik weet dat er wel brokken zijn met diverse kruiden, maar vlees was ik tot nu toe nog niet tegen gekomen.
Door fransbulletje
#2582251
Juist de toevoegingen van bessen en kruiden is de reden waarom ik het niet geef.
Heb liever een kvv zonder dat alles, als ik wat wil geven voeg ik het zelf wel toe dan weet ik wat ik geef.
Door hannabelgje
#2582415
Das de enige kvv die Zoë niet eet. Er hangt vanwege de toevoegingen ook een heel raar luchtje aan. En ook ik denk dat je beter zelf supplementen kan toevoegen als ze die nodig hebben.
Door Tanneke
#2582590
Is wel heel toevallig inderdaad dat ze deze dan niet wil eten als ze normaal zo makkelijk is. De brokken van
Wolfsblut vond ze wel super lekker, die vond ik ook meer naar kruiden ruiken. Maar vlees en brokken is natuurlijk
niet te vergelijken.
Door syiryo
#2582676
Bowie vindt ropa errug lekker ( maar hij is ook net een kliko), maar van ropa gaat ie steevast aan de race.. :-\ dus dat wordt m niet meer
Door Danny
#2582936
Ik voer het ook wel eens. Beetje als afwisseling, bij mij vinden ze het heerlijk en reageren er prima op. maar ik voer vele merken door elkaar en ze hebben eigenlijk nooit ergens last van.
Door Celicaatje
#2583140
Dag,

Ik heb de bio versie wel eens gegeven aan mijn honden.
Ze aten het wel maar het zag er wel wat vreemd uit, wat grijzig en het leek wel wat op klei.
Er was geen vlees te ontdekken zo op het oog maar misschien is het nu wat veranderd?
Het is nu een jaar geleden dat ik dit eens heb gegeven.
Omdat er toch relatief weinig biologisch te vinden is en ik beperkt ben wil ik het nog wel een keertje proberen.
Dus ik ben best wel benieuwd of de structuur/samenstelling nog hetzelfde is?

Gr
Inge
Door Celicaatje
#2583387
Het was eerst onder het label Black Dog te koop heb ik hier gelezen dus volgens mij niet heel nieuw.
Verpakking is wel veelbelovend maar daar hebben we niets aan natuurlijk :biggrin2:....
Door Tanneke
#2584311
Omdat ik toch wel nieuwsgierig ben wat het nu werkelijk is, heb ik vandaag 3 rollen Ropadog gehaald, ben benieuwd wat ze
ervan vindt.

Ik heb er nu een uitgehaald voor morgen. Ik liet haar eraan ruiken en ze begon meteen te likken en probeerde
erin te bijten. Dit heeft ze nog bij geen enkel vlees gedaan, dus ben heel benieuwd morgenvroeg.
Door Celicaatje
#2584513
Hallo Tanneke,

Hoe ziet het eruit zal ik vragen mag? Kun je wel zien dat er vlees in zit of is het zo'n grijs papje?

Groetjes
Inge
Door Tanneke
#2584759
Hieronder een foto van Ropadog eend/zalm/lam:

Afbeelding
Het lijkt natter dan het is, ik moest het bakje even schuin zetten voor de foto en toen kwam het vocht omhoog.

Wat mij wel opvalt zijn de grotere stukjes vlees en stukjes bot. Dus niet heel fijn gemalen.
Laatst gewijzigd door Tanneke op ma 28 jan 2013, 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Celicaatje
#2585026
Dat ziet er niet verkeerd uit, ik zal binnenkort ook eens wat rolletjes bio bestellen......eens kijken hoe dat er uit ziet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door