Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2582159
Het is me wel eerder opgevallen dat kayne met het slapen een plasje bij zijn pielemoos had liggen.
Verder niet bij stil gestaan, ook wel getwijfeld of ik het goed gezien heb. Kiek is bij tijd en wijle incontinent. Maar bij geholpen teven gebeurt dat vaker. Dus twijfelde wel of kayne dan niet toevallig net op kiek haar plek was gaan liggen. Of kayne zijn mand nat en dan kiek de schuld geven zeg maar. :P

Nu net lag kayne op de grond en er lag toch duidelijk een plasje bij zijn piemeltje. Toen ik het weg wilde halen ging hij zijn plasser ook direkt wassen. Maar eigenlijk heb ik nooit gehoord van reuen die dit hebben? Zo oud is hij ook helemaal niet. Net 7,5 jaar!

Zijn er toch mensen die dit herkennen?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2582188
hoeft ook niet....bij zimba dacht ik de eerste keer ook dat ie gewoon urine lekte maar op een gegeven moment bedacht ik me dat dat dan wel heel weinig was.........voor urine verlies....
Door tessa
#2582257
Reuen kunnen ook incontinent worden door castratie, weet niet of hoij gecastreerd is?
Het komt niet heel vaak voor maar het kan wel.
Door henneke
#2582263
Storm is na de castratie echt wel lek hoor , niks geen natte dromen hij piest gewoon kleine beetjes . vooral goed te zien als hij vind dat hij weer een keer zich erg druk moet maken over de deurbel dan lekt hij meestal wel een druppel of wat .
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2582308
bloemetje schreef: Dat noemt men een natte droom >:(
Mannen! ???

Kayne is ongecastreerd.
En was idd de afgelopen dagen vreselijk onrustig... Heeft hij wel vaker. Soms is er een overvloed aan hazen. Soms zijn t lekkere wijven. :P soms weet je t gewoon niet met hem.
Dit keer zijn t volgens mij de dames 

Het was overigens niet een paar druppels maar echt een plasje ter grootte van een schoteltje.
Helder als water maar ik kom er ook niet echt een geur uit halen.
Nu was t lapje wat ik gebruikte ook vies en stonk behoorlijk.

Is een schoteltje qua grootte niet een beetje veel voor een natte droom?
Als het klopt dan moet ik hem toch met hernieuwd respect gaan bekijken! :biggrin2:
Door connie63
#2582318
spreeuwtje schreef: Mannen! ???

Kayne is ongecastreerd.
En was idd de afgelopen dagen vreselijk onrustig... Heeft hij wel vaker. Soms is er een overvloed aan hazen. Soms zijn t lekkere wijven. :P soms weet je t gewoon niet met hem.
Dit keer zijn t volgens mij de dames 

Het was overigens niet een paar druppels maar echt een plasje ter grootte van een schoteltje.
Helder als water maar ik kom er ook niet echt een geur uit halen.
Nu was t lapje wat ik gebruikte ook vies en stonk behoorlijk.

Is een schoteltje qua grootte niet een beetje veel voor een natte droom?
Als het klopt dan moet ik hem toch met hernieuwd respect gaan bekijken! :biggrin2:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2582331
Ik zal je zeggen dat ik van de week bij Winston ( intacte mastiff reu) ook een schoteltje vol met kleurloze derrie heb opgedept nadat meneer zijn slaapje had gehad met een overduidelijke natte droom die duidelijke sporen nalieten op de keukenvloer

Normaal poetst hij zichzelf niet zo ,maar nu was hij zeer geinteresseerd in het eindprodukt  :biggrin2:

Dus ja ,een schoteltje vol was het echt wel !
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2582339
Van een mastiff kan ik me dat nog voorstellen!  Kayne is een Beagle! :D

Maar kennelijk lijdt peentje poep niet alleen in wakkere stand aan grootheidswaanzin! :P
Ik zal t morgen aan zijn trotse baas vertellen. Kleine ouwe v..zerik.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2582341
Owh ,dan zal ik Winston zeggen dat een Beagle nog veeeeeel nattere dromen heeft ,
da's idd behoorlijk dan  :o

vond dit al een behoorlijke smeertroep

Beagles kunnen toch altijd weer verrassend uit de hoek komen he  :biggrin2:
Door Lil
#2582412
Ik vraag me dit bij Boris ook een tijdje af. Ik heb geen plasjes gezien, maar hij likt vooral als hij geslapen heeft veel aan zijn gevalletje en hij likt dan ook altijd de plek waar het lag. De castratie is al meer dan 6 jaar geleden en hij is 11 jaar en 9 maanden. De da denkt ook aan incontinentie, maar ik ga eerst maar even een plasje langsbrengen om te kijken of alles ok is.
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2582456
Paap heeft t volgens mij nooit gehad. Met 5 heb ik m laten castreren. Voor die tijd geen problemen met teefjes en natte plekken, daarna ook niet. Hij was wel altijd erg zorgvuldig met schoonmaken. Koker helemaal terugduwen enzo.  Heel gênant met visite. :P
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door