Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door wimk
#258200
Hallo allemaal.

Ik heb weinig te melden. Ik geef Bummie zijn portie Duck Pancreas, en voor de rest weinig.
Af entoe een fruit/groente mix, en het gaat geweldig.

Alleen maakt hij me nog steeds te vroeg wakker dus, ga ik hem straks voor het eerrts los laten slapen, dus niet in de bench, tot nu toe maakt hij niks stuk, en hij heeft afentoe smiddags ook wel los gelopen.

Ik denk dat het goed gaat

Ik hoop dat het goed gaat

Ja wat zal ik zeggen
Gebruikersavatar
Door Nitus
#258213
Hé da's goed nieuw Wim :D.
Ik denk dat het goed gaat (het loslopen) ;), slaap lekker (lang ;)).
Door gonny
#258242
;D gelukkig, tja en dat lang slapen...... :-X Boris kan ook niet uitslapen...half 7 begint ie te piepen, Mientje blijft vaak wél lekker uitslapen bij mij in bed.. 8) ;D
Door Jolly
#258246
owww Wim, dat klinkt echt super, vooral het even een keer uitslapen.
Ik kan me er wat bij voorstellen.
Door Lizzy
#258252
Nou Wim, dit klinkt in ieder geval goed en hoopvol. Wat een mazzel voor Bumper dat hij bij jullie terecht is gekomen trouwens...!
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 10 feb 2005, 08:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
#258859
Fijn Wim, dat het nu zo goed gaat. Maar dat buiten de bench laten slapen? Ik zou er nog ff over nadenken als ik jou was. ::)
Door Maaike_L
#258881
Wat fijn dat het goed gaat. Wat betreft het uitslapen, dat heeft bij ons denk ik wel 6, 7 maanden geduurd voordat dat kon. Tot die tijd was het de ene dag 5:30, de andere 7 uur, maar nooit dat je zegt 'hè lekker'. Maar ook daarmee gewoon door blijven zetten en hoop houden. Want tegenwoordig moeten wij de hond soms om 10:30 wakker schudden. ;D
Door Ellen Els en Nina
#259122
Wij hebben mazzel. Nina (4 maanden oud) meldt zich meestal tussen 7 en 8 uur, maar gaat daarna nog lekker terug (en wij in 't weekend dus ook)...mmm..morgen mogen we weer!
Door sandra1
#259186
Hartstikke goed dat het nu al een tijdje goed gaat met bumper. En voor het uitslapen sterkte ;D

sandra
Door Jacqueline74
#259461
Fijn dat het zo goed gaat en wat een doorzetters zijn jullie! Mijn complimenten hartstikke goed! ;)

En wat betreft het uitslapen.... tja Cujo doet het ook niet, meestal zijn we om 7.00 uur op en dan is hij ook echt wakker.

Jacqueline
Gebruikersavatar
Door sylvia
#259482
Ik doe daar niet aan...dat mijn honden uitmaken wanneer ik er uit moet, als ik slaap blijven ze ook slapen, en als ik er uit ga...dan pas begint de nieuwe dag.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door