Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2581033
Lil schreef: Ik wilde dat meer kleine hondenbezitters zo waren!!!  :-* :-* :-*

Ik hoor hier altijd mensen met jr terriërs zeggen ja hij is bang van herders want daar is hij voor gebeten en dan staat er een flink kwaade hond voor mijn bibberende herder die probeert te vluchten. Kon het laatst niet laten en heb gezegd: zoals je ziet staat mijn herder te bibberen en probeert te vluchten door het gedrag van jou hond, wie is hier bang? By the way: herders is ooit door een JR gebeten en de schade was enorm. Lip door en door in 3 stukken. Daar zijn heel veel pakjes hechtingen aan op gegaan. Binnenkant hechten 2 tussen lagen en de buitenkant hechten en tja toen kon hij gedurende 3 dagen niet eten en drinken en lag bij de da aan het infuus. Ze doen niets hoor die kleine honden.  :-\

Ik geef toe stel dat mijn herder zou bijten dan heb je flinke wonden denk ik. Hoop dat ik dat nooit zal meemaken! Maar om nu te zeggen dat die kleine honden geen schade veroorzaken is niet helemaal waar.
;D ;D ;D Daar zit hem de kneep, ik zie ze niet als kleine honden! Het zijn echt grote honden, ze hebben een enorm ego alleen hun lichaam is wat beperkter!
Door Elvira
#2581050
het verbaast mij niets. Het grote deel van de kleine hondjes die ik tegen kom, gromt, grauwt, blaft en valt uit. Er wonen heel veel jack russels in de buurt en op 1 na, die als pup regelmatig Nelson zag, vallen ze allemaal uit. Eigenaren vinden dit normaal, proberen het niet te voorkomen. Ook veel maltezerlook-a-likes die uitvallen. Makkelijk aan een uitschietlijn. Mijn beide goldens zijn door jack russels gebeten, als ze een klein hondje zien, blijven ze vaak staan en jahoor, als ze paseren vallen ze uit.
Maar is mijn hond het een keer zat en valt hij terug uit en bijt echt dan is het dag hondje en wie krijgt dan de schuldt ?
Jaren geleden liep er iemand in het dorp met 3 teckels. Ze liepen altijd los (wat niet mag), kwamen niet als ze geroepen werden en vlogen grommend en blaffend op mijn honden af, die doodsbang bleven staan (na een knauw in hun poten van een teckel was het niet meer hun favouriete hondenras). Dit deden ze een keer bij een bouvier van vrienden, de bouvier viel uit, musketon brak en de bouvier ging blaffend op de teckels af (deed verder niets). Eigenares helemaal in paniek en gaf als commentaar : je moet je hond aan de lijn houden.  >:(
Veel eigenaren van die blaffende en grommende kleine hondjes zeggen: hij doet toch niets, hij blaft alleen maar, hij bijt niet. Ik vraag me af hoe ze het zelf zouden vinden als de mensen die ze tegen kwamen, in het voorbij gaan, ze verrot gingen schelden, zouden ze dat ook normaal vinden ? Het is voor mijn honden niet leuk om elke keer van zulke hondjes tegen te komen, dus ze doen wel wat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door