Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2580483
Leo en ik zijn serieus de gelukkigste mensen op aarde, met ons nieuwe stekje! Totaal verliefd op ons eigen huis :smitten:

We hebben alleen 1 klein praktisch dingetje.... De wasmachine.... De eerste keer dat ie ging centrifugeren, stonden Leo ik stijf van schrik! Het hele huis staat op z'n fundering (op staal - wat niks meer betekend dan op klei) te trillen!!!!!!! Echt niet normaal meer gewoon! De wasmachine staat boven op een houten vloer.

Wie oh wie heeft tips om dit enorme trillen/schudden te verminderen?
#2580498
Lizzy schreef: Ik heb een spiksplinter nieuwe Miele schat ;)
Maarja, wel een wegloper  :biggrin2:

Er zijn onderstellen die zeg maar de trillingen opvangen. Maar de meeste herrie wordt al snel gemaakt als het ding niet akelig waterpas staat.  Maar dan nog kan die natuurlijkmhet huis doen schudden  :biggrin2: dus er zal waarschijnlijk toch iets van rubber onder moeten.
#2580516
*Axel* schreef: Hier in de Baumarkt hebben ze vierkante dikke rubberen matten (ik denk rubber) voor onder waschmaschines... ideaal
Precies! Wij hadden ook een weglopende bejaarde (aangesteld om de hondendekens te wassen), maar sinds ze zo'n rubberen mat heeft, blijft ze keurig op d'r plaats!
#2580518
Kijk, aan jullie heb ik wat :-*

De machine loopt niet weg. Blijft keurig op z'n plek staan. Alleen, hij trilt. Heel erg.

Maar goed, de verhuizers hadden 'm waterpas gezet. Zeiden ze.

Ik daarnet Leo's schuur ingedoken, op zoek naar de waterpas. En gevonden. Waterpas my ass >:(! Dat ding staat zo scheef als een oetepetoet!

Hij staat al in een lekbak. Vanmiddag neemt Leo 4 stoeptegels mee. Is het een idee om de rubbermat onder de lekbak te leggen? Ik moet dit het weekend oplossen want ik heb nog 1000 handdoeken en andere puppyspullen te wassen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door