Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door saskia37
#2577208
Ik heb wilde eendeboutjes en nu is mijn vraag, kan ik dit zo zonder spiervlees erbij geven of moet er spiervlees bij?

Alvast bedankt :)
Door Parelridder
#2577230
Om je vraag te begrijpen: waarom zou je er spiervlees bij moeten geven? Bedoel je als dagmenu of bedoel je om het veilig te maken (of nog wat anders)?
Heb je een fotootje?
Door saskia37
#2577238
Ik bedoel het qua verhouding vleesbot en vlees, ze gaan door de vleesmolen heen en nu dacht ik dus moet ik er eigenlijk nog spiervlees bij doen, ze zijn net zo vlezig eigenlijk als een drumstick :)
Eigenlijk nu zo schrijfender voort weet ik het antwoord al, er hoeft geen extra spiervlees bij want ik gaf ze ook wel gewoon een drumstick zonder extra spiervlees ::)
Door BAC
#2577461
saskia37 schreef: Ik heb wilde eendeboutjes en nu is mijn vraag, kan ik dit zo zonder spiervlees erbij geven of moet er spiervlees bij?

Alvast bedankt :)
Je werkt toch mbv een menu en percentages? Nou dan kan je het uitrekenen, als ze goed bevleest zijn hoeft er niet zoveel spiervlees bij, maar het is voor een x echt niet erg als je wat scheef zit hoor
Nu nog kijken of ze het lusten :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door