Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door debaetsstevie
#2459513
wat vinden jullie van de complete naturis....

ik heeft nu een maand aan mijn honden & ze doen het er super op (maar ik heb nog van geen enkel brok-merk gehad dat ze zich niet goed voelden of slecht kakten (enkel farmfood droogde de kak niet mooi op & viel die na tijdje in)

dus kan ik niet echt zeggen wat slecht of goed is.....


enige is dat ik nu van een paar mensen hoorde dat ze niet tevreden waren (pap, stinken,..) maar ik heb dat allemaal niet ??


moe tik nu veranderen of blijf ik bij naturis ????
Door charmed
#2459597
Je kan gerust eens afwisselen en dan gaan vergelijken en aan de hand daarvan beslissen wat jij het beste vind voor je honden? Is maar een ideetje.
Door wolfdolf
#2484741
Ik geef vooral naturis (voor de verscheidenheid aan vleessoorten), maar ook Dinapet Barf en soms Carnibest.
Ik voer mee met mijn buren, wiens hond moeilijk bot kan verteren.
Naturis, Dinapet barf en carnibest (pup) zijn vrij fijn vermalen.

Ik ben zeer tevreden van Naturis en heb nog nooit een slechte worst gehad.
Duck is het enige merk waar ik ooit een slechte 'blok' van heb gekocht.
Laatst gewijzigd door wolfdolf op di 16 okt 2012, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cupcake
#2485084
Aan de complete versies is suiker, FOS en zeewier toegevoegd. Naar mijn idee niet optimaal, maar ik voer het er als het zo uitkomt wel bij, met prima ontlasting als resultaat.
Gebruikersavatar
Door Bullenbende
#2574466
[quote="Cupcake"]
Aan de complete versies is suiker, FOS en zeewier toegevoegd. Naar mijn idee niet optimaal, maar ik voer het er als het zo uitkomt wel bij, met prima ontlasting als resultaat.
[/quote]

Dit doet mij dus weer twijfelen over Naturis....Ik heb de zalm compleet geprobeerd en dat beviel de honden goed, maar of dit een goed merk is om meer te gaan geven...Soms zie ik door de bomen het bos niet meer!
Door fransbulletje
#2574500
Jaren geleden heb ik het hier de bullen gevoerd. Na 6 weken kregen ze problemen, jeuk, afvallen, aankomen, onstoken neusplooien en oren. Teruggegaan naar de Carnibest wat ik eerder gaf. Waar het aan gelegen heeft geen idee maar ze voegen wel wat toe dus heb het vermoeden dat het daar mee te maken had. Ook de worsten waren erg verschillend soms spoot er gewoon uit en ander keren rook het absoluut niet fris. Nee voor ons geen Naturis meer.
Door Eranthe
#2575594
[quote="Bullenbende"]
Dit doet mij dus weer twijfelen over Naturis....Ik heb de zalm compleet geprobeerd en dat beviel de honden goed, maar of dit een goed merk is om meer te gaan geven...Soms zie ik door de bomen het bos niet meer!
[/quote]
Jaren geleden kregen mijn honden het ook wel eens. Een hond deed het er prima op, maar een andere plaste iedere ochtend bloed bij de urine. Twee antibiotica kuren verder bleef ze gewoon bloed plassen. De dierenarts had geen idee hoe het kwam? Ik legde de link met het voer. Ik ben toen zelf gaan samenstellen en na drie dagen waren de klachten geheel verdwenen. Ze heeft er nooit meer last van gehad. Ik houd het erop dat het aan de premix gelegen heeft. Geen idee wat voor een goedje er doorheen gedraaid wordt, maar ik ben er niet kapot van.
Laatst gewijzigd door Eranthe op zo 20 jan 2013, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cupcake
#2575941
Er is ook een enkelvoudige variant zonder toevoegingen, als je voldoende afwisselt is dat naar mijn idee een betere keuze.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door