Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2575153
heeft dus geen last van de pekel gehad....daar liep ie niet raar door.....
vanmorgen stond ie helemaal krom...hem op zn rug gelegt en jeetje zeg...
hij heeft een gigantische onstoken piemel.....zo zielig..
de boel schoongemaakt, ingesmeerd met honingzalf en morgen naar de da....nu ben ik er echt klaar mee.
geef hem traumeel....
hij kan moeilijk lopen zitten en liggen...dus help hem ermee...het liefst staat ie maar ja dat gaat hem niet worden natuurlijk.....
arm arm mannetje....
Laatst gewijzigd door me and my boys op zo 17 feb 2013, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hannabelgje
#2575155
Jeetje wat sneu zeg! Gaat nu het mes erin? Geef hem maar een dikke knuffel. Heb je geen pijnstillers in huis trouwens? rimadyl of metacam ofzo?
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2575156
Agossie arme kerel, ik kan me voorstellen dat tie zo weinig bewegen kan  :o

Veel sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat met Gentle  :-*
Door ashley
#2575157
Ach gossie arme vent, en jij hem gister maar uitlachen  >:(

Sterkte morgen bij de dierenarts, hopelijk kun je het vandaag dragelijk voor hem houden  :-*
Door El budha
#2575158
Och arme vent..... :'( Kan me indenken dat lopen dan moeilijk gaat.
Hopelijk knapt hij snel op. Beterschap :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2575170
verder geen pijnstilling in huis, heb hem net die traumeel pas gegeven en die krijgt ie vandaag met regelmaat...
ach gos heb zo'n medelij met hem
Door tt-tjes
#2575181
Ligt dan misschien toch aan het weer. Hier ook 1 met rode piel. Ben na elke wandeling aan het spoelen met hibiscrub, en smeer het in met honingzalf zodat hij er niet aan likt. Ook smeer ik er voor de wandeling wat sudocreme op. Het lijkt al beter te gaan.
Door tt-tjes
#2575186
Als dit soort dingen niet helpt dan ga ik ook naar de DA. Mijn ervaring bij Balou is dat dan alleen nog een spuit convenia AB hwerkt. Ik hoop echter dat het zo ver niet komt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door