Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#2574155
bellen inderdaad en dan samen kijken of het nodig is iets eraan te laten doen.

Als het alleen krammen zetten is en echt niets anders, kun je misschien gewoon naar een da bij je in de buurt gaan. Hier in de omgeving hebben de meeste op zaterdag gewoon spreekuur.
Door smulpaap
#2574170
Ik zou ook bellen , en idd net wat Ronald zegt even een foto doorsturen . Verder kan je ev koelen met een coolpack om de zwelling af te laten nemen
En voor jezelf even goed de plek onthouden waar ze geknaagd heeft . Als de hechtingen er straks uitgaan zou er zomaar iets heel kleins  achter kunnen blijven en weer gaan klieren
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2574188
Maar ik vind het echt raar hoor dat je zover moet rijden. Kijk dit is niet levensbedreigend, maar je hond zal aan het bevallen zijn of een maagtorsie hebben.  :-\
Door Lil
#2574199
[quote="spreeuwtje"]
Erwin is ook nog best een eind rijden. Er zit hier wel een da in de straat maar daar heb ik niet zo veel vertrouwen in.
Door smulpaap
#2574201
spreeuwtje schreef: Erwin is ook nog best een eind rijden. Er zit hier wel een da in de straat maar daar heb ik niet zo veel vertrouwen in.


Ik zou dan toch kiezen voor een eind rijden (als dat mijn hond was ) Dan nu maar even goed bekijken /behandelen en opknappen , voordat je straks weer een hoop gelazer hebt
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door