Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2565712
En ze eet het dus niet.
Vlees als energique en rhody eet ze dus wel, das veel fijner dan de darf of tinlo die ik heb.
Ze laat de stukjes naast het bakje echt vallen.

Nu vroeg ik me af of de puppy maling van darf eco iets zou kunnen zijn.
Dit is gewoon hetzelfde ls de darf eco natuur toch? Maar dan fijner gemalen?

Iemand ervaring hiermee hoe fijn dit is?

De prijs van 18.00 voor 5 kilo is namelijk heel wat leuker voor moeders knip.
Rhodie komt bij 5 kilo op bijna 25.00 en dan lijkt me darf echt wel wat beter voor haar hondje ook omdat er geen premix init en vier diiersoorten.

O, haar yorkie weeg nog geen 2 kilo. Dus echt een mini gebitje en een best wel tutje.  ;D
Door wijkje
#2565746
En heeft ze al geprobeerd als het niet gegeten wordt, dat ze bak met voer weghaald en op ander tijdstip neerzet.
Mijn mormels kunnen soms wat selectief zijn omdat ze bepaalde dingen niet zo lekker vinden. Als ze niet eten, haal ik het weg. En soms eten ze later op de dag of volgende dag wel.
Door M@rina
#2565797
Darf is qua kwaliteit vele malen beter dan Rodi. Het is biologisch, bevat een natuurlijke calciumbron en 4 diersoorten in 1 maling. prima spul dus als je kleine loeder echt niet gaat eten zou ik de puppyversie van darf altijd boven Rodi verkiezen en het is nog goedkoper ook. Het bevat dezelfde ingrediënten als de normale darf

Ik heb er een ervaring mee dus of het fijn genoeg is voor moeders:???

maar ik zou ook eer een paar dagen kijken of moeders verwend is of dat ze het echt niet moet, door het normale voer aan te bieden, niet eten is bak weg en pas bij de volgende maaltijdweer een nieuwe kans.
#2566065
Nou moeders zelf is niet verwend hoor, die lust alles, haar verwende york daarintegen.  ;D

Maar ik denk idd dat het zeker beter is, daarom geef ik het ook nog niet op. ;)
Ik had nog een kwart hert in de vriezer, die is ook niet heel erg grof, dus dacht, ook maar eens proberen. Nu is tinlo wel wat kostbaar voor mijn moeder maar goed, eerst kijken wat ziva wil eten. Als ze zo langzaam kan wennen sponser ik voorlopig wel vlees, of ik nou 3 of 4 honden eten geef.  :)

Vind de 250 g blokken van darf wel makkelijker voor haar.
Zo'n rol in 10 stukken hakken is best lastig vind ik.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door