Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2566082
Ben ik weer. Sorry, zit vol vragen geloof ik vandaag.  ;)
Maar we hebben onze momervakantie geboekt.
Blijven gewoon leker in nederland, heerlijk naar de veluwe, vinden wij fijn, maar is vooral fijn met de hondjes.

Maar in het huisje is natuurlijk maar een heel kleine koelkast met nog kleinere vriezer.

Ik wil eigenlijk niet terug naar brok in de vakantie zoals me wel word aangeraden. :-[
Dus ik dacht, op tijd nadenken en vragen of jullie tips hebben en mee willen denken.

Het mooiste zou zijn als ik daar gewoon om de drie of vier dagen kvv kan kopen.
Een kilo kan de vriezer wel in denk en dan een kilo voor twee dagen in de koelkast.

Weet iemand een een verkoop punt in of in de buurt van eerbeek of dieren?
Of hebben jullie andere goede tips?
#2566087
O, das wel handig, ik geef nu tamminga, barf tinlo en darf eco, maar aangezien ik nog niet zo lang bezig ben sta ik nog erg open voor andere merken, zolang het maar natuurlijk is.
En geen graan premix of rijst bevat.
Ben van brok naar kvv met premix gegaan en nu over op kvv zonder premix.
#2566091
Ik had al op wat sites gekeken maar ik ben echt een ontzettende muts als het op plaatsen en richting gevoel komt.  :-[ ik heb geeeeen idee waar welke plaats ligt erg he?  ::)

Ga morgen nog eens kijken en gooi gewoon ieder plaatsnaam op voor mijn vriend. :D
Hij heeft gelukkig wel gevoel voor topografie.

Maar ik dacht, zo'n groot forum, wie weet woont daar iemand in de buurt die zegt, oooo, maar daar en daar kun je het zo halen. ;)
#2566096
jumbo voor smuldier
dierenwinkels in de buurt zoeken die kvv verkopen
poelier voor lekker kippenvlees ,super (markt) voor ander vlees
echt met 3 van die kleine eters ...... ben blij dat t geen doggen zijn  :D
misschien heeft de verhuurder een plek in de vriezer waar je het iedere 2 a 3 dagen eruit haalt?
zo een camping vriezer die je bij zo een camping winkel kunt kopen ......
je zult t niet geloven misschien ...maar er zijn op BP zeker wel baasjes die een vriezer inladen en op de vakantieplek weer aan t stroom leggen  :biggrin2:
#2566102
wacht maar tot je met barf aan komt ......heb je een grotere vriezer nodig .......en goede messen....en een drogertje en en en ...... tis een virus  ;)  ;D

btw bij een elimineer dieet geef je minimaal 8 weken van 1 diersoort opgaan , vleesbot en siervlees dus zosnel komen ze niets te kort aan voedingsstoffen .
Laatst gewijzigd door lauraV op vr 11 jan 2013, 01:59, 1 keer totaal gewijzigd.
#2566299
He, wat leuk. Ik woon in deze omgeving.

Je hebt een Beekbergen een natuurvoedingswinkel: Via Natura. (verschillende merken). In Apeldoorn zit Pets en Zoo. (HaaksBarf)

Er zijn er vast nog wel een aantal meer, maar dit is wat ik even zo snel weet.  ;)
#2566324
[quote="teckeltaart"]
Ik had al op wat sites gekeken maar ik ben echt een ontzettende muts als het op plaatsen en richting gevoel komt.  :-[ ik heb geeeeen idee waar welke plaats ligt erg he?  ::)

Ga morgen nog eens kijken en gooi gewoon ieder plaatsnaam op voor mijn vriend. :D
Hij heeft gelukkig wel gevoel voor topografie.
[/quote] Als je even op www.maps.google.nl kijkt, kun je de plaatsen zo opzoeken. M.b.v. de routeplanner kun je zelfs kijken hoe ver de eventuele verkooppunten van jullie huisje zitten.
#2566336
Hihi, em durf ik dit toe te geven? :o

Ok dan, heb ik al een paar keer dedaan maar eidog dan soms rustig in groningen of zeeland, wahaha, lekker in de buurt. Sommige hebben het gelukkig wel per provincie staan.  :D
Handig voor klunzen als ik.

O even voor het geval jullie nu denken dat ik een dom blondje ben.
Ik heb rood haar en een eigen bedrijf, niet dom alleen heeeel slecht in topo.  :biggrin2:
#2566338
[quote="Nikki"]
He, wat leuk. Ik woon in deze omgeving.

Je hebt een Beekbergen een natuurvoedingswinkel: Via Natura. (verschillende merken). In Apeldoorn zit Pets en Zoo. (HaaksBarf)

Er zijn er vast nog wel een aantal meer, maar dit is wat ik even zo snel weet.  ;)
[/quote]
O wat heerlijk zo dicht bij de bossen te wonen, droom ik van, wie weet ooit, masr mijn bedrijf is hier gevestigd he.
Masr beekbergen is idd in de buurt us das te doen en apeldoorn gaan we altijd wel een keer heen. Gaat goedkomen dus.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door