Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ann
#2564964
Ik heb een engelse cocker van 2 jaar en heeft last van jeuk een de pootjes en droge huid schilfers, last van zijn anaalklier
Na lang zoeken ben ik op kvv uitgekomen, barfen zach ik niet echt zitten zoveel werk en heb een druk leven maar ik wil het allerbeste voor mijn hondje.
Dus ben ik gaan zoeken in België^naar een winkel die kvv verkoopt, en voor ik momenteel paard compleet reeds 4 weken en het gaat redelijk goed, minder jeuk, vaste stoelgang dus het gaat de positieve kant op, heb wel even de ontgiftingsperiode gehad en was even zwaar.
Nu was mijn vraag aan jullie wat voor snacks voeren jullie en van welke winkels of webshop halen jullie die snacks zonder te drogen, want mijn hondje is zo dol op een lekker snackje en nu krijgt hij ocharme alleen paard compleet en geen andere dingen, ik hoop te vinden wat voor tussendoortjes hij mag krijgen.
En wanneer zou ik overschakelen naar een andere smaak kvv, is dit te vroeg?

Het is een groot forum war ik verloren loop maar heel veel  info kan vinden  ;)

Groetjes Ann
Door M@rina
#2565207
Hoi Ann eelkom hier. We kennen elkaar van het C&F forum waar je deze vraag ook gesteld hebt, maar kan me voorstellen dat je hier nog meer ideeën op kunt doen.
Zoals ik eerder al zei:Ropadog heeft gedroogde paardensnacks.
Door Belleke
#2565269
Welkom hier.
Ik kan je vragen helaas niet beantwoorden. Zag inderdaad dat er wel gedroogde paardenorganen en delen te koop zijn. Misschien dat dat een idee is.
Ik hoop dat andere mensen je kunnen helpen.
Knuffels Belleke
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2566098
Welkom op het forum !

Van elimineren heb ik weinig verstand dus wat dat betreft kan ik niet zeggen of je al een nieuwe diersoort kan introduceren. Voor het geval je het nog alleen bij paard wil/kan houden zou je eens op de site van Zooplus kunnen kijken daar hebben ze verschillende snacks van paard. Zelf drogen is inderdaad ook een optie.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door