Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Wat eet jou hond in 2013

Volledig zelf samengesteld
83
63%
Zelf samen gesteld en KVV
33
25%
KVV
12
9%
Anders
3
2%
Door jasmijn
#2564727
Nou daar gaat die dan, wat eten jullie honden in 2013  :biggrin2:

Die van mij volledig zelf samengesteld, en eindelijk alles zelf gekauwd  :D

Tot voor kort moest ik alles tot veel malen omdat ze echt een miep kan zijn, maar dankzij de " lichte" druk van mijn katten is ze eindelijke aan het knagen gegaan  :groupwave2:

Nu voer ik dus al 4 maanden helen stukken en niks meer gemalen  8)

Dus kom maar op, hoe gaat etenstijd er bij jullie aan toen  :biggrin2:
Door Shanti en co
#2564745
Helemaal zelf samengesteld en zelf gekauwd.  :)

En etenstijd gaat hier langzaam, alles word namelijk helemaal klein gekauwd. Voor een penslap staat baas al zo 5 minuten buiten.  >:(  ;)

Heerlijk zo'n rustige eter (behalve als het koud is en baas te eigenwijs is om jas aan te doen want het duurt niet zo lang  ::))
Door Cupcake
#2564750
Helemaal zelf samen gesteld.
Eindelijk is het gelukt om een goed en compleet menu samen te stellen waar ze het goed op doet.

Wij gaan voor een schijterijvrij 2013  :biggrin2:
Door smulpaap
#2564810
Zelf samengesteld . Ook oma gaat in het nieuwe jaar gewoon door op haar bejaardenmenu  8) Zachtere vleesbotsoorten zonder al teveel inspanning
Door ChantalKrijn
#2565008
Volledig zelf samengesteld en zelf gekauwd door Quinta en Tyke  :D
Tyke groeit prachtig gelijkmatig op!

Ik tel voor de stem niet de dagen kvv mee die ik geef als we ergens op visite zijn ofzo, want dat is zo sporadisch.
Door coby.p
#2565077
ik zou niet anders meer willen dan volledig samengesteld, dat dus.
de meiden maakt het denk niet uit, een bak brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. zou er ook zo in gaan :-X
gelukkig bepaal ik wat ze eten. ;)
Door smulpaap
#2565203
coby.p schreef: ik zou niet anders meer willen dan volledig samengesteld, dat dus.
de meiden maakt het denk niet uit, een bak brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. zou er ook zo in gaan :-X
gelukkig bepaal ik wat ze eten. ;)


Ja ? Zouden ze ook echt nog brok eten denk je ?  :biggrin2:
Ze staan me hier al verontwaardigd aan te kijken als er kvv in de bak ligt ( Dat is olvarit hoor butler  >:(  :o  :biggrin2: ) Ik peuzel het wel op , maar was dit het ""voorgerecht ""
Zo gaat dat hier dus als er al eens kvv gevoert moet worden . Tessa heeft het een tijdje moeten eten toen ze haar bekkie niet voldoende meer kon openen
Door Martine-Tom
#2565254
smulpaap schreef:

Ja ? Zouden ze ook echt nog brok eten denk je ?  :biggrin2:
Ze staan me hier al verontwaardigd aan te kijken als er kvv in de bak ligt ( Dat is olvarit hoor butler  >:(  :o  :biggrin2: ) Ik peuzel het wel op , maar was dit het ""voorgerecht ""
Zo gaat dat hier dus als er al eens kvv gevoert moet worden . Tessa heeft het een tijdje moeten eten toen ze haar bekkie niet voldoende meer kon openen
Ik heb nu een proefzakje brok als trainingsbeloning...Tom wil daar zooooo hard voor werken omdat hij dat dus nooit krijgt  :biggrin2:
Een bak brok snapt hij totaal niet, hij eet er wel eens een hapje van als het zo uitkomt maar als ik weer op brok zou gaan zou hij binnen een paar dagen in hongerstaking gaan denk ik  :biggrin2:
Door jasmijn
#2565342
Ik had pas ook een proef zakje honden brok gekregen, dus ik denk kijken of Femke het lust.
Staat ze me echt aan te kijken of ik gek geworden ben  ::) dat spul is echt geen eten hoor  :-X

1 van mijn katten genaamd aron ( ja de halve hond :P ) is er gek op  :o helemaal bezeten zit hij bij een bakje honden brokjes te grommen  ::)
Maar goed hij jat ook gregeld helen broden van het aanrecht, en bijt het plastiek kapot om het brood te kunnen eten  :crazy2:

Eros mijn anderen kat keek ook of hij water zag branden toen ik het hem voor zetten  ::)

En blik voer vinden de katten allebij echt niet te vreten, femke daar in tegen wel  :P

Gelukkig krijgen ze allemaal leker en gezond vlees en knagen de katten geregeld helen karkassen weg  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door