Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2564378
ik was even aan het neuzen in de vraag en aanbod
ik heb echt vriezers paniek ..
met name orgaan en spier
nu zag ik wel het topic van jolanda, maar die producten zijn me echt te duur op dit moment
dus dat word een web shop bestelling
welke raden jullie nu aan
ik heb pas 2 x bij lupa besteld
beviel me wel goed
maar er zijn ers natuurlijk nog meer
welke raden jullie aan ?
#2564387
Er zijn ondertussen zoveel webshops dat er keuze genoeg is. Zelf bestel ik bij verschillende leveranciers en soms kom ik weer nieuwe shops tegen.
Vragen die ik me stel is.
Wat heb ik nodig, hoeveel heb ik nodig, wat ben ik bereid om te betalen en wat zijn bezorgkosten en levertijd. En is er geen andere mogelijkheid om ergens aan spullen te komen via mede-barfers/oproep barfplaats.
#2564394
tycolaika schreef: caroba ken ik indd , das handig als je eens wat extra`s bij moet nemen
vanaf hoeveel is kiezebrink ?
Ik dacht dat er geen 'minimum' is. Alleen betaal je onder een bepaald bedrag 20 euro bezorgkosten. Hoe hoog dat bedrag precies is, zou je even op hun site moeten kijken. Ik heb pas een bestelling gedaan en kwam niet aan het bedrag voor franco levering. Maar de spullen die ik besteld heb, zijn tóch nog voordeliger dan bij anderen, ondanks de bezorgkosten. Ik had denk ik een kilo of 40 ofzo, dus dan komt er in mijn geval 0,50 per kilo bij.
Laatst gewijzigd door doranto op wo 09 jan 2013, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
#2564404
ik ga zo wie zo samen met mijn nicht bestellen , dus samen zal dat wel lukken
wij slaan altijd voor een maand of 3 in
maar dan via het forum , bij jolanda of nadia of wat er op dat moment toevallig aangeboden word
en ons vlees zo ver als op
dus we moeten nieuws inslaan
via mede barfers is dit veel te veel
dus dat gaan we niet doen
alleen heb ik geen ervaringen met shops , op lupa na dan vandaar mijn vraag :D

als kiezebrink het goedkoopste er uit komt , gaan we daar gewoon bestellen.
#2564699
Ik heb goede ervaringen met versvoer. Maar of zij aantrekkelijk zijn kwa prijs voor jou moet je zelf even kijken.

Ik heb zelf een prijslijst gemaakt. De dingen die ik vaak bestel staan daar in. En de leveranciers waar ik in het verleden heb besteld en tevreden over ben. Maar op dit moment bestel ik eigenlijk alleen maar via het forum. De dingen die ik het meeste voer zijn via het forum het goedkoopst.
#2567791
Ik heb ook erg goede ervaringen met Degomeat. De service is prima en ze leveren lekker snel.
In het verleden heb ik ook wel eens bij Caroba en Versvoer besteld en ook dat is goed bevallen.
Laatst heb ik alleen een paar uur lang zitten kijken wat ik nu precies wilde hebben van versvoer en mijn bestelling gedaan van ruim over de 100 euro en toen kreeg ik een aantal dagen later een mail dat ze op het moment niet in Zeeland bezorgen dus dat is wel een beetje jammer. Ze rijden op dit moment  tot maximaal 100 kilometer vanaf postcode 4011KG. Soms bestel ik ook wel eens wat bij Lupa en ook daar heb ik niks over te klagen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door