Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Jolan
#2564225
Ik ben bij Daisy maandag begonnen met het opnieuw proberen om een 2e diersoort toe te voegen.
Begonnen met een piepklein theelepeltje en vanmorgen heb ik 15 gram hert en 45 gram paard gegeven.
Tot nog toe lijkt het goed te gaan, ze is niet meer gaan krabben en met de konijn ging het al bijna meteen mis, dus ik heb heel voorzichtig goede hoop dat dit goed zal gaan.

Duimen jullie mee  :)
Gebruikersavatar
Door Jolan
#2567343
Ik durf heel zachtje te zeggen dat het goed gaat  :)
Ze krabt niet meer dan normaal en ze vind het erg lekker, ze krijgt niet meer dan 1/3 hert per maaltijd en 2/3 paard.
Ik wil het rustig aan opbouwen, maandag wil ik beginnen met half/half.
Als ik denk aan hoe snel het met de konijn mis ging dan durf ik wel voorzichtig optimistisch te zijn  :)
Gebruikersavatar
Door Jolan
#2567476
Ik ben heel blij met dit stapje  :)

Belleke, als dit goed blijft gaan dan blijf ik dit even geven en probeer over een tijdje dan een derde diersoort toe te voegen.
Ik wil niet te snel gaan, doe het rustig aan bij haar.
Gebruikersavatar
Door Jolan
#2569278
Ik vind het ook echt spannend haha, geen mens in mijn omgeving die dat snapt maar oke...
Maar ik geniet er ook van als mijn meisjes zo staan te springen en rondjes draaien als ik met hun eten bezig ben, heerlijk begin van de dag  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door