Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door koningBilly
#2564035
Hoe maken jullie je groentenmix? Alles in de mixer? puree? eerst blancheren, ;.....
Ik heb de lijst gezien met groenten die mogen. welke gebruiken jullie vooral?

Ik dacht een mix te maken van spinazie, boontjes, prei, wortel, erwt... maar wat nog meer?

Ik ben vooral benieuwd hoe jullie het groentenmixgebeuren aanpakken....
Door helenavantroje
#2564095
Ik ben net pas klaar met het maken van de groentenmix. Ik doe het in de keukenmachine allemaal. Deze keer was het spinazie, broccoli, wortel,bleekselderij, soort zuchini, gekookte zoete aardappel(soms doe ik gekookte pompoen), knolselderij, en kale(soort boerenkool_)meestal heb ik iets van 9 of 10 soorten, boven de grond groeiend en onder de grond. Alles rauw behalve bataat en pompoen dus, beetje kokosolie erbij en wat water maakt het klein maken wel makkelijker. Maar het is een heidense klus vind ik om alles klein te krijgen en weer schoon te maken.
Prei is geen goed idee volgens mij.
Door Cupcake
#2564124
Heb ook net weer nieuwe, rauw in de keukenmachine.
Heb nu een mix van pompoen, wortel, snijboontjes, witlof, alfalfa en appel.
Door koningBilly
#2564462
ok de prei gaat eruit....
ik wou of alles eerst invriezen en dan in de hakmachien tot pulver mixen zof rauw versnijden en pureren en een soort van puree ijsblokjesformaat porties verdelen.

tgaat nog goed komen mijn tweede poging tot barfen... de eerste is uitgemond in kvv maar nu ik alleen nog naar de hond moet zien ipv 30 andere huisdieren wordtt allemaal wat makkelijker.
ik ben op jacht gegaan en heb nu rundvlees en kopvlees, kippevlees, hartjes en levertjes en nekjes, geitenribben en een verhakt konijn.
das al iets toch....
pens lust ie niet....
Door 202Spots
#2564672
[quote="koningBilly"]
Hoe maken jullie je groentenmix? Alles in de mixer? puree? eerst blancheren, ;.....
Ik heb de lijst gezien met groenten die mogen. welke gebruiken jullie vooral?

Ik dacht een mix te maken van spinazie, boontjes, prei, wortel, erwt... maar wat nog meer?

Ik ben vooral benieuwd hoe jullie het groentenmixgebeuren aanpakken....
[/quote]

Wanneer je op zoek even groentenmix of groenten prut, groenten pureren, groenten koken,groenten rauw of hoe maak ik groenten klaar, intikt dan krijg je tig topics waar veel info staat. ;)
o.a
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg2385532
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 685.0.html
succes

brw. prein is in de ui familie and deze word niet gebruikt in de groentenmix
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door