Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door kel_tje
#2562642
Mn Maltezer pupje van 6 maanden heeft heel erg last van haar oren! Al paar keer bij dierenarts geweest maar geen mijt of ontsteking. Het is wel zwart van binnen.
Heb al Octoclean geprobeert maar reageert ze zo heftig op dat ik t gewoon zielig vind om erin te doen!
Nu heeft ze nog steeds jeuk en las hier iets over Puur Oor. Zou dit bij mn pup wel kunnen werken? Kan ze hier eventueel ook zo heftig op reageren?

En waar is het te koop? Had op internet gekeken maar verschilt soms wel 5 euro in prijs qua site.
Door Whisker
#2562901
kan ook bij een pup het is heel handig met een pipetje toe te dienen en een druppel in iedere oor per week houdt de oortjes preventief ook goed schoon, je zou eens via de site www.nmlhealth.com kunnen kijken wat het best bereikbare verkooppunt in jouw buurt is , lang leve het forum heb ik dit ook zo gedaan.
veel succes  ben wel benieuwd hoe het jouw pup  bevalt ;-) hoor 't
vast wel hier !
Laatst gewijzigd door Whisker op di 08 jan 2013, 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kel_tje
#2569005
Dankje voor je reactie.
Ben voor de zekerheid naar de dierenarts geweest om erin te laten kijken. De oren waren helaas weer erg vies en aan 1 oor een ontsteking. Heb daarvoor surolan meegekregen.
Had ook aan mn DA verteld over Puur oor. Ze vond dit geen goed idee omdat er iets van 27% alcohol inzit en dit heel erg uitdroogt in het oor (hetzelfde als je je haden insmeert met van dat ontsmettingsspul). Dus heb dit maar niet gedaan.

De Surolan werkt goed maar wie weet voor hoelang....
Door fransbulletje
#2569111
Hier hele goede ervaringen met Puur Oor en mijn dierenarts vindt het een prima middel.
1x per week een druppel in ieder oor houdt het mooi schoon , bij klachten wat meer druppelen en vaak is het dan na een paar dagen over. Bij twijfel altijd DA laten kijken.
Meerdere mensen in mijn omgeving gebruiken voor hun honden Puur Oor en zijn allemaal er erg tevreden over.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door