Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tanja
#2555727
Ik wil voor onze Duitse herder (8 maanden) gaan barfen.
Nu zag ik ergens staan dat er hier op de site een rekenhulp stond.
Ik kan hem alleen niet vinden.
Kan iemand me vertellen waar ik die kan vinden.
Door Tanja
#2555737
Ook nog even voorstellen.

Mijn naam is Tanja en heb een duitse herder van 8 maanden.
Ze krijgt nu nog brokken ,maar af en toe krijgt ze wel eens kipfilet of een kippenpoot die gaan goed en netjes naar binnen.
Nu wil ik compleet over naar barf eens kijken hoe ze hier op gaat doen.
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2557654
Welkom en veel succes. In Barplaats kun je je uitgebreider voorstellen en foto's worden natuurlijk erg gewaardeerd  :D
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2557743
Welkom op het forum !

Ik weet nog wel dat ik er in het begin ook zo naar gezocht heb. Als je op de homepagina kijkt van deze site (boven op website klikken) dan zie je rechtsboven een knop met Barf Handleiding en dan vind je hem daaronder helemaal onderaan  ;) Onder Barf Handleiding is nog een heleboel andere waardevolle informatie te vinden.

Super dat je wil gaan barfen met je hond, heel veel succes en veel plezier want het is nog eens erg leuk ook dat barfen !
Door Indigostar
#2558319
Een vriend van met heeft een mechelaar (teefje van 5 maanden) die erg dun is, te... Nu heb ik de rekenhulp toegepast, maar weet niet wat het beste gewicht voor haar zou kunnen zijn. Hoe zouden jullie dat aanpakken.

Ze krijgt nu trouwens kvv die ik aan haar baasje meegeef.
Door Tanja
#2560569
Ik ga voorlopig even aan de lotgering ,kan ik in de tussentijd rustig alles uitzoeken met het bij elkaar voegen en rekeken om tot een goed menu te komen.
Dit snap ik nog niet 100%
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door