Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door chamourel
#255500
komt het wel eens voor dat een hond gewoon geen carni best lust ?
ik kan het me niet voorstellen namelijk ;D
het hondje van leon zijn baas een bologneser die eet normaal met de pot mee, sterker nog ze moeten een biefstuk speciaal voor de hond midium gebakken maken :-\
nou neemt hij wel eens van die trainings brokjes mee en dat vind ze heerlijk, en hij loopt ook al een paar jaar te verkondigen dat ze die hond eens fatsoenlijk voer moeten geven, maar nee ze zijn ervan overtuigt dat wat ze krijgt goed voor haar is :-X
nou heeft hij vandaag een stuk carni best meegenomen, en wat denk je ze lust het NIET :( ???

groetjes janet
Door tieneke
#255540
Ik hoor die baas nu zeggen:zie je wel dat versvlees troep is! ;D ;D
Die hond is waarschijnlijk heel erg gewend aan de lekkere geur van het gebakken vlees....raar beest ::)
Door chamourel
#255554
tja het had gekund ,ik sta nergens meer gek van te kijken daar, :-\ ze krijgt ook regelmatig een nieuwe haring, gisteren kreeg ze TAMME eendeborst, en het baasje koopt regelmatig tournedos voor haar.
personeel krijgt gewoon, kippepoten,speklappen of stampotjes. ;D
beesje heeft het beter als menig hardwerkend mens ,alleen of dat nou zo goed voor haar is :-X
er zit geen vacht op die hond.
Laatst gewijzigd door chamourel op za 05 feb 2005, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door chamourel
#255557
[quote="tieneke"]
Ik hoor die baas nu zeggen:zie je wel dat versvlees troep is! ;D ;D
Die hond is waarschijnlijk heel erg gewend aan de lekkere geur van het gebakken vlees....raar beest ::)
[/quote]
ja jij had het al gehoord natuurlijk ;D
ze eet het dus echt niet he, maar wat je zegt klopt ze is niet anders gewend
Door Nelly
#255625
Angel is ook niet zo weg van cb, ze heeft liever bibi. En o ja, eergister hebben ze hier WILDE eend gegeten, trouwens ook niet iets waar Angel nou zo dol op is, maar ja je moet iets he. Ashley en Andor kunnen zo'n eend wel waarderen ;D
Door Diverse_reality
#255831
[quote="Nelly"]
Angel is ook niet zo weg van cb, ze heeft liever bibi. En o ja, eergister hebben ze hier WILDE eend gegeten, trouwens ook niet iets waar Angel nou zo dol op is, maar ja je moet iets he. Ashley en Andor kunnen zo'n eend wel waarderen ;D
[/quote]

Je had er toevallig één aangereden? ;).
Door Ineke
#255839
Bas lust ook geen Carnibest. Ik krijg het er op geen één manier in.

Hij eet het liefst Rodi rund&groente en Duck.
Bibi liever ook niet. Dan moet ik hem echt 3 dagen zonder eten zetten.

Als hij Bibi van Mufasa kan stelen eet hij WEL met gemak 300 gr Bibi ;D Na eerst zijn eigen bak leeggegeten te hebben natuurlijk.

Bas is dan net een voetbal met pootje. Eigen schuld dikke.......... juist :P
Gebruikersavatar
Door Pauline
#255859
Sammie eet ook geen carnibest. Eerst wel een paar keer, maar daarna niet meer. Alleen maar Duck. En als ik hem AHV geef kijk hij (bijna menselijk) met een walgende blik me aan. Joep daarin tegen eet alles!
Door "inge"
#256025
Na mijn eerste berichtgeving dat Music het zo lekker vond,at hij het de tweede keer met lange tanden en de derde keer helemaal niet meer. Hij had toen ook prompt weer diaree.(was met Energique 4 al drie weken niet gebeurd) Dus ik ben weer terug naar de lams versie van Energique. Begin te geloven dat ie een rundvlees intolerantie heeft.
Door Nelly
#256449
[quote="Diverse_reality"]
Je had er toevallig één aangereden? ;).
[/quote]Ne, dat doe ik alleen met fazanten; en die eten we zelf op ;) ;D 8)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#256460
Het is niet raar hoor dat die hond dat niet lust, als ze de cb medium gebakken hadden dan had hij het waarschijnlijk wel gegeten. Dit hondje is dus gewend aan sterke smaken en dat rauwe vlees zal niet aanspreken.
Door Miriam
#257244
Zafiro luste in het begin ook geen kvv. Toen heb ik het 30 seconde in de magnetron verwarmt en hij at het, met lange tanden. Na enkele dagen 20 seconde in de magnetron en na 2 dagen honger lijden, luste hij dit ook. Dit heb ik afgebouwd naar 10 seconde en nu staat hij te jodelen als ik het uit de koelkast haal ;D Alleen moet hij nu even wachten want anders is het wel erg koud, recht uit de koelkast.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door