Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door senadance
#25064
vanmorgen

200 gram kippevleugels
een kapsule visolie
een borageoliekapsel
100 gram fythomix
halve banaan :P

vanavond
400 gram lamsribbetjes met veel vlees eraan (7 €!!!!
kilo ) :o :o :o
halve appel
Sena
Laatst gewijzigd door senadance op vr 21 nov 2003, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Janet
#25479
€ 7,00 voor een kilo lamsribben? Dat betaal ik hier voor schitterende lamskarbonades. De lamsribben kosten hier iets van € 4,00 per kilo ???.
Door Lizzy
#25481
Ziet er goed uit! Wat heeft hij vandaag gegeten? (want het gaat natuurlijk vooral om wat jouw hond ongeveer in 1 week binnen krijgt).
Groetjes, Lizzy
Door Helen
#25493
[quote="Janet"]
€ 7,00 voor een kilo lamsribben? Dat betaal ik hier voor schitterende lamskarbonades. De lamsribben kosten hier iets van € 4,00 per kilo ???.
[/quote]

Hier bij de Turk ook hoor. Jij hebt onwijs geluk!!

groetjes Helen
Door margreet
#25495
[quote="Janet"]
€ 7,00 voor een kilo lamsribben? Dat betaal ik hier voor schitterende lamskarbonades. De lamsribben kosten hier iets van € 4,00 per kilo ???.
[/quote]

Janet waar is hier?
Door Helen
#25497
[quote="margreet"]
[quote="Janet"]
€ 7,00 voor een kilo lamsribben? Dat betaal ik hier voor schitterende lamskarbonades. De lamsribben kosten hier iets van € 4,00 per kilo ???.
[/quote]

Janet waar is hier?

[/quote]

Weet toevallig dat ze het over R'dam heeft..
Door margreet
#25499
[quote="Helen"]
[quote="margreet"]
[quote="Janet"]
€ 7,00 voor een kilo lamsribben? Dat betaal ik hier voor schitterende lamskarbonades. De lamsribben kosten hier iets van € 4,00 per kilo ???.
[/quote]

Janet waar is hier?

[/quote]

Weet toevallig dat ze het over R'dam heeft..
[/quote]

Is eeeerg groot hoor Rotterdam
Door Janet
#25500
Hier is bij mij aan de overkant (bijna letterlijk ;D). De brave man lacht zich kapot, en gelijk heeft ie.

Senadance woont in Hellevoetsluis, dus zóver is dat niet van Rotterdam. Misschien leuk om daar te halen? Crutz komt ook één keer in de zoveel tijd 'hier' ;) boodschapjes doen.
Door Janet
#25502
[quote="Helen"]
[quote="margreet"]
[quote="Janet"]
€ 7,00 voor een kilo lamsribben? Dat betaal ik hier voor schitterende lamskarbonades. De lamsribben kosten hier iets van € 4,00 per kilo ???.
[/quote]

Janet waar is hier?

[/quote]

Weet toevallig dat ze het over R'dam heeft..
[/quote]Hebbie goed gezien ;D.

Margreet, je hebt een pb.
Door margreet
#25503
[quote="Janet"]
Hier is bij mij aan de overkant (bijna letterlijk ;D). De brave man lacht zich kapot, en gelijk heeft ie.

Senadance woont in Hellevoetsluis, dus zóver is dat niet van Rotterdam. Misschien leuk om daar te halen? Crutz komt ook één keer in de zoveel tijd 'hier' ;) boodschapjes doen.
[/quote]

Ik dacht dat jij in spikecity woonde??
Door Janet
#25504
[quote="margreet"]
Ik dacht dat jij in spikecity woonde??
[/quote]Ikke? Ik moet daar wel eens naar toe, maar dan moet ik elke keer m'n paspoort laten verlengen ;D.

Senadance, jij hebt ook een pb.
Laatst gewijzigd door Janet op za 22 nov 2003, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door