Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door casangio
#254559
Omdat ik onze honden niet meer heb laten enten de laatste twee jaar zou ik het komend jaar wel eens de titers willen laten bepalen. Mijn vraag is: welke da doet het en is dat een hele dure zaak voor twee honden.
1 Hond is tijdens zijn leven helaas al 6 keer ingeent en 1 hond is al 4 keer ingeent en mijn laatste hond alleen zijn puppyentingen. Bij mijn laatste hond twijfel of ik hem nog 1 x zal laten enten komend jaar en daarna niet meer.
Laatst gewijzigd door casangio op vr 04 feb 2005, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
#254560
Tannetje (Hitam) doet dit nog als enigste Da volgens mij.

Ik heb Chasey laten titeren en ik was €42,00 kwijt, het duurt ongveer een half uur.

Misschien is het handig als je haar een PB-tje of een mailtje stuurt.
Door casangio
#254563
Jolly schreef: Tannetje (Hitam) doet dit nog als enigste Da volgens mij.

Ik heb Chasey laten titeren en ik was €42,00 kwijt, het duurt ongveer een half uur.

Misschien is het handig als je haar een PB-tje of een mailtje stuurt.
Bedankt, zal ik doen.
Laatst gewijzigd door casangio op vr 04 feb 2005, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura2004
#254586
CaSanGio schreef: Omdat ik onze honden niet meer heb laten enten de laatste twee jaar zou ik het komend jaar wel eens de titers willen laten bepalen. Mijn vraag is: welke da doet het en is dat een hele dure zaak voor twee honden.
1 Hond is tijdens zijn leven helaas al 6 keer ingeent en 1 hond is al 4 keer ingeent en mijn laatste hond alleen zijn puppyentingen. Bij mijn laatste hond twijfel of ik hem nog 1 x zal laten enten komend jaar en daarna niet meer.
Wat is titeren?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#254588
Laura2004 schreef: Wat is titeren was mijn vraag dus?
Ik heb dat citeren nog niet echt onder de knie! ;D
Titeren kan je vooralsnog alleen bij Tannetje laten doen (Hitam op het forum) Een titer is dat er bloed wordt afgenomen en dat er gekeken wordt hoeveel afweer er nog is tegen iets, eigenlijk is het als je titerd op bv parvo dan kijk je of er nog iets van parvo aanwezig is in het bloed wat dan aangeeft dat het lichaam parvo herkend
Door Laura2004
#254589
sylvia schreef: Titeren kan je vooralsnog alleen bij Tannetje laten doen (Hitam op het forum) Een titer is dat er bloed wordt afgenomen en dat er gekeken wordt hoeveel afweer er nog is tegen iets, eigenlijk is het als je titerd op bv parvo dan kijk je of er nog iets van parvo aanwezig is in het bloed wat dan aangeeft dat het lichaam parvo herkend
En kan iedereen gewoon een afspraak maken met Hitam? Want ik zou dat ook graag willen doen, aangezien ik ook niet meer wil enten.
Door geer
#254967
yalla schreef: Mijn dierenarts zegt dat ik gewoon naar hem toe kan komen.
Maar...doet hij dan ook een titerbepaling???
Door yalla
#255218
geer schreef: Maar...doet hij dan ook een titerbepaling???
Nee dat kan hij niet. Wat hij dan wel kan, weet ik niet ;D Hij heeft het nog nooit meegemaakt, maar ik ben van harte welkom zegt hij. Misschien neemt hij bloed af en stuurt het op naar Tannetje :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#255253
yalla schreef: Nee dat kan hij niet. Wat hij dan wel kan, weet ik niet ;D Hij heeft het nog nooit meegemaakt, maar ik ben van harte welkom zegt hij. Misschien neemt hij bloed af en stuurt het op naar Tannetje :-\
Waarschijnlijk stuurt hij het dan op naar Brussel.
Door gertie
#255262
Mijn da stuurt het op (al weet ik niet waarheen) het kost ± 80 euro per titer ??? Dus als ik weil parvo laat bepalen kost me dat al 160 euro. voor hem was dat een goede ;) reden om dan maar gewoon te enten :-X
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door