Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door EllenL
#2548220
Heeft iemand van jullie enig idee of de werking voor honden vergelijkbaar is als bij katten? Angel heeft een 1-2tje gehad met de katten, ik denk dat een kat een in plastic verpakking zittend stokje van het dressoir heeft gegooid, meneer Angel heeft dat meegenomen op de bank, open gescheurd en het stokje versnipperd ::) Niet onverdeeld blij mee, zucht...
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2548437
Nope, maar ik gok dat het bij Angel ongeveer hetzelfde werkt als bij katten, hij is dol op die dingen. Gelukkig heb ik inmiddels ook ergens het grootste deel van het stokje terug gevonden, dus hij versnipperd ze vooral, ik was al bang dat hij een heel stuk had opgegeten, maar dat viel dus alweer mee :)
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2553445
Nou, Angel is meer zo'n hout versnipperaar, haha, maar dan komen er fijnere stukjes uit... Hij maakt ook confetti van bierviltjes, blijkbaar doet hij ook zijn best met matatabi stokjes ::)
Door Whisker
#2563104
nou naar mijn weten zijn de stokjes uitsluitend voor katten bestemd, daar dat honden eerder (wat je al zei) stukken (splinters) van af bijten dus zou het alleen aan katten geven en om de werking optimaal te houden geef ik mijn kat een kwartiertje speelplzier en dan haal ik het weer weg.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door