Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Envie
#2546525
Wel, mama heeft nieuwe barf gemaakt. En dit keer voor de verandering eens gekozen voor een orgaanmix.....prut.......mama, waarom moesten wij ook alweer barfen  >:( om te KAUWEN  :biggrin2: dus graag de volgende keer weer gewoon hart, lever, nier om te verslinden  :D
Door milan
#2546583
Hoe herkenbaar!!
Na brok met kvv begonnen, wat ze aten. Zelf een molen gekocht en een hele middag me de blaren op m'n handen gemalen, en de katzels blieften het niet >:(
Uiteindelijk maar met barfen begonnen, en da's kaasje! Niks geen gemalen prut meer , maar lekker ergens je tanden in kunnen zetten!!
Hier geen kvv of gemalen prutjes meer, da's taboe ;)
Door Mevroi Kruim
#2547334
Zo heb ik er hier ook een paar. Ik kon goedkoop biologisch kipkarkas krijgen, kaal spul, stevige botjes, dus door de molen gehaald met veel moeite en gemengd met spiervlees en orgaan ... allemaal vieze gezichten  >:( verwende krengen  >:( gelijk weggehaald dus en de volgende dag weer neergezet, toen ging het er dan met moeite en pijn in maar waardering, ho maar  >:(
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door