Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2547226
Petplan is dr van thuisgekomen met hun €17.50 euro, nu ga je 15% zelf betalen van de rekening, kijk dat vidn ik een heel ander bericht!

Eigen bijdrage

De eigen bijdrage wordt 15% van het factuurbedrag. De eigen bijdrage geldt niet voor preventieve zorg en diensten waarvoor in het Basis en Plus Pakket 50% of 75% wordt vergoed. Voor postdeclaraties wordt € 10,- in rekening gebracht per declaratieformulier (verzameling facturen, eventueel van meerdere dierenartsbezoeken. Het loont dus om facturen op te sparen en in 1 keer te declareren).


Ik denk dat ze thuis zijn gekomen van al die opzeggingen, ikzelf heb ook 2 katten bij hun weggehaald omdat het niet meer rendabel was.

Ik ben hier blij mee!
#2547243
Ik heb hem nog niet binnen gehad maar hier ben ik NIET blij mee. Ik had bewust voor PP gekozen omdat het eerst 35 euro was per declaratieformulier dus altijd een maximum bedrag aan ER ongeacht factuurbedrag, daarna die 17,50 waar ik ook nog mee kan leven maar als het 15% wordt >:( >:( >:( ga ik ze daar weghalen voor zover mogelijk en naar Proteq. Beide dierenartsen waar ik zit doen toch geen zaken met PP dus die kosten moet ik ook nog eens betalen dan om het vergoed te krijgen.
#2547265
Toppakket vergoed het concult wel voor de volle mep hoor ;)
Heb het basis en plus pakket altijd al prut gevonden, als je wat heb vergoeden ze het nét niet of maar een deel.
Daarom heb ik de katten daar weggehaald, dat was lood om oud ijzer.

Nova ik denk dat Cindy met basisdingen het basis pakket bedoeld
#2547276
Senta schreef: Hebben alle verzekeringen niet de clausule? :-\

Cindy als je steeds medicijnen moet halen en je moet elke x 17.50 euro betalen ben je nu goedkoper uit.
Nee, Proteq heeft alle clausules (zoals bijv HD) juist weer terug in de pakketten gedaan. Joeri gaat dus mooi ook naar Proteq. Alleen de aandoeningen die de hond al heeft op het moment van afsluiten verzekering vallen buiten de verzekering. Dat vind ik dan nog acceptabel, en nog redelijk terecht (hoewel dat bij mensen ook niet is, maarja)
#2547289
Kinnie schreef: Nee, Proteq heeft alle clausules (zoals bijv HD) juist weer terug in de pakketten gedaan. Joeri gaat dus mooi ook naar Proteq. Alleen de aandoeningen die de hond al heeft op het moment van afsluiten verzekering vallen buiten de verzekering. Dat vind ik dan nog acceptabel, en nog redelijk terecht (hoewel dat bij mensen ook niet is, maarja)
Proteq rekent de kosten van  rasuitsluitingen gewoon door via de premie, dat doet petplan weer niet die trekt dat allemaal gelijk. Ook Is bij Proteq een reu duurder uit dan een teef, Peptlan doet daar niet moeilijk over.

En wat gaan zij in de toekomst voor uitsluitingen doen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door