Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2545580
Daisy heeft ruim 6 weken alleen haaks barf paard gehad.
Dat ging goed, van het compleet kapot krabben van haar lijfje en hoofd en opeten van haar pootjes, gingen we naar nog maar licht krabben.
Nu ben ik vorige week de konijn versie erbij gaan geven, kleine beetjes bij de paard gedaan en momenteel zitten we op half paard/half konijn.
Toch twijfel ik nu, want het krabben is toegenomen, ze krabt weer erg op haar hoofdje, tot die rood ziet en er zelfs een bloeduitstorting zit  :(
Dus ik ben bang dat het door de konijn komt.
Wat zal ik doen?
Stoppen en weer enkel paard gaan geven en dan kijken of het krabben weer minder zal worden?

Zo ja, zal ik dan nog een keer de konijn proberen te geven of zal ik die maar helemaal links laten liggen en dan wat anders proberen?
#2545581
[quote="Jolan"]
Wat zal ik doen?
Stoppen en weer enkel paard gaan geven en dan kijken of het krabben weer minder zal worden?

[/quote]

Dit dus.. wat vervelend joh dat t weer erger lijkt te worden maar dat is precies waarom je elimineert én steeds maar 1 diersoort/product per keer toevoegt

Nu ga je dus terug naar paard en als t weer rustig is kies je een nieuwe diersoort [ik zou t konijn voorlopig maar even laten] en bv eend oid geven
Elimineren blijft een kwestie van lange adem  Succes!
#2545595
Ik vind het voor haar zo sneu, zo'n last krijgen van je eten  :(
Haar huidje heb ik maar ingesmeerd met sudocreme en voorlopig maar weer enkel op de paard.
Ik heb nog zalm en eend liggen om te proberen als het weer goed gaat.

Dank je wel!
#2545662
[quote="Jolan"]
De konijn was ook van haaks barf, dat is de enige enkelvoudige kvv die ik hier in de omgeving kon krijgen.

De groenten kunnen toch haast niet het probleem zijn?
Of zouden die verschillen per diersoort??

[/quote]

nou daarom is het niet ideaal om te elimineren met een kvv waar meer dan alleen de ene diersoort in zet.

je weet het immers nooit zeker. en als er 'groenten' op de rol staat, dan kan dat van alles zijn en ook in wisselende samenstelling.

kan de winkel waar je je haaksbarf koopt niet kvv voor jou speciaal bestellen? bijvoorbeeld Tinlo Barfmenu, of CarniVoer paard?
#2545681
Ik heb hier stad en land afgebeld, maar als ze al bereid zijn om voor mij een ander merk te bestellen ben ik verplicht minimaal tig kilo af te nemen en dat kan ik helaas niet kwijt  :-\
Dus ik was al heel blij dat ik dit adres doorkreeg, waar ze dit al vast op voorraad hebben voor iemand hier op bp.

Carnivoer paard zou ik nog wel aan kunnen komen (bij diegene haalde ik eerst carnibest en heb ik carnivoer rund geprobeerd) maar op de paard van haaks barf reageert ze goed.
Pas sinds ik de konijn ben gaan geven is het weer mis gegaan, dus dan zou ik op zoek moeten naar een andere enkelvoudige konijn kvv ofzo?
#2545694
[quote="Jolan"]
Ik woon in Drenthe, tussen Zuidwolde, Hoogeveen en Dedemsvaart in.
[/quote]
Okay. Dacht dat ik een alternatief voor je had, maar helaas..... dat is niet volledig enkelvoudig. Sorry.

Daarin wordt eend of kalkoen als calciumbron gebruikt.
#2545703
[quote="Jolan"]
Oke, toch bedankt voor het meedenken  :)

En KingCharlie, bedankt voor de info.
Kip, rund en granen zijn voor Daisy al helemaal funest, dus dat moeten we niet hebben.
[/quote]
Mocht het in de toekomst blijken dat Daisy wel tegen eend en kalkoen kan, kan ik je alsnog helpen. Je weet me te vinden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door