Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kiara
#2537654
heeft iemand in de buurt van hoofddorp die een andere da weet die dus ook homeo en kvv ondersteund :(
Gebruikersavatar
Door kiara
#2537675
nou ben niet zo fan van amsterdam en die link werkt niet geeft aan cannot found,ik verdwaal altijd in amsterdam zelfs met tomtom :( en vind het ook eng daar te rijden met die ...trams
Door flodder en dwarrel
#2537678
kiara schreef: nou ben niet zo fan van amsterdam en die link werkt niet geeft aan cannot found,ik verdwaal altijd in amsterdam zelfs met tomtom :( en vind het ook eng daar te rijden met die ...trams
dan is heemskerk een stuk makkelijker  ;)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2537680
dank je flodder ik ga dan liever naar heemskerk als amsterdam ga vanavond even rustig lezen,kom jij er ook met je dieren voor alles of ga je soms ook naar andere da
Door Do
#2537699
bij welke da zit je dan?
je hoeft geen naam te noemen een wijk is ook goed :biggrin2:
ik woon in hoofddorp
Door nienk
#2537700
oh die tweede moet een streepje tussen: www.zoo-natuurlijk.nl

ze zijn beide in dezelfde straat, waar het inderdaad wel lastig parkeren is en een tram rijdt.

als je toch niet naar heemskerk wilt is Natuurlijk Gezonde Dieren wel de makkelijkste van de twee in amsterdam, de Rijnstraat is zegmaar het verlengde van de A2, dus je rijdt daar zo de straat in en je kan dan gelijk links of rechts zodra je de stad in rijdt daar in woonwijk parkeren.
Door flodder en dwarrel
#2538434
kiara schreef: heb net even de site bekeken van heemskerk maar dat ziet er goed uit het lijkt mij wel wat, bedankt voor de tip ;)
mijn honden "zingen" als ik daar de parkeerplaats opdraai; dat vind ik wel een leuke graadmeter  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door