Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2529000
[quote="sylvi@"]
Zijn er meer mensen met een 'nare' ervaring met Kiezenbrink Bosduifmix?

Ik heb hier 1 zieke kat die woensdag dit heeft gegeten en vanaf donderdag niet lekker is.

In het andere topic zag een stuk ring die in de mix zaten, dus ik ben een beetje overbezorgd.
[/quote]

[quote="Parelridder"]
Er zit behoorlijk wat mais in. Kan het zijn dat ze hiervoor overgevoelig of allergisch is?
[/quote]

De bosduiven zijn postduiven?
#2529973
Om gelijk de conclusie te trekken dat het de bosduivenmix de schuldige is na één kat die niet lekker is geworden de eerste keer dat hij het eet vind ik persoonlijk wat snel. Ik weet nog dat ik als kind zijnde ook voor het eerst mihoen had gegeten en 's avonds ziek werd. Uiteraard de schuld aan de mihoen gegeven maar de rest had nergens last van en ik de keren daarop ook niet.
#2536627
Hier ook een kat die deze mix sinds een paar maanden regelmatig eet. Geen problemen ermee. Hoewel ik laatste wel 2 kleine rode stukjes rubber vond. Maar of die uit deze mix kwamen weet ik niet. Ik had namelijk zelf een kvv gemixt met o.a. gemalen biokip van das Tierhotel, bosduivenmix, hazenvlees en kangoeroevlees van Kiezenbrink. Voor hetzelfde geld kwamen deze stukken rubber uit de biokip van TH.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door