Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door cindy5409
#2536114
een herderpup van drie maanden op hoeveel procent ga ik die zetten. Het is mijn eerste puppenbeest op barf. Dus even hulp graag.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2536176
[quote="cindy5409"]
een herderpup van drie maanden op hoeveel procent ga ik die zetten. Het is mijn eerste puppenbeest op barf. Dus even hulp graag.
[/quote]
Even de barfrekenhulp gebruiken en dan kijken hoe jou hond het er op doet ;)
Door cindy5409
#2536195
Hier staat tussen de 5 en 10% (afhankelijk van de grote) Dus het beste dan maar even beginnen op 7% lijkt me het meest veilige dan
Door cindy5409
#2536196
[quote="Thea"]
Even de barfrekenhulp gebruiken en dan kijken hoe jou hond het er op doet ;)
[/quote]
Ja die heb ik maar dan moet je toch een percentage invullen he  :)
Gebruikersavatar
Door Thea
#2536207
[quote="cindy5409"]
Ja die heb ik maar dan moet je toch een percentage invullen he  :)
[/quote]
Als jij gewicht, leeftijd en ras invult dan geef de rekenhulp al een indicatie en jij bedenk of dat redelijk over een komt met wat je hond kan/wil eten zonder te dik te worden.
Ik heb mijn pup helemaal volgend dat schema gehouden en is altijd goed geweest ;)
Door El budha
#2536262
[quote="cindy5409"]
Hier staat tussen de 5 en 10% (afhankelijk van de grote) Dus het beste dan maar even beginnen op 7% lijkt me het meest veilige dan
[/quote]

Lijkt mij inderdaad een veilig percentage. Goed kijken en op het oog voeren. Onze "pup"  van 10 maanden staat nu weer op 8% en komt niet aan maar valt ook niet af. Met haar 30 kilo is ze nog steeds een lange dunne slungel :biggrin2:
Door cindy5409
#2536264
[quote="Thea"]
Als jij gewicht, leeftijd en ras invult dan geef de rekenhulp al een indicatie en jij bedenk of dat redelijk over een komt met wat je hond kan/wil eten zonder te dik te worden.
Ik heb mijn pup helemaal volgend dat schema gehouden en is altijd goed geweest ;)
[/quote]

Dan is die anders als wat ik heb! Waar kan ik die van jouw vinden?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door