Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door diana
#252361
hallo allemaal ,
ik dacht ; voordat ik naar mijn werk ga zal ik jullie even laten weten dat bij de Tuinen [ hier in Veenendaal ] , maar ik denk bij alle vestigingen .
Alle supplementen nu met 50% korting zijn
zelf heb ik omega 3-6-9 en glucosamine gehaald , maar ze hebben alles nu voor de helft ,
vandaar dat ik het even meldt , ::)
gr Diana
Door diana
#252987
ja dat denk ik ook hoor .
maar ik moest oppaasen dat ik dan weer niet teveel ga meenemen he ,
heb het maar gehouden op wat ik altijd geef ,
maar tis wel verlijdelijk vanalles in te slaan hoor .
ga nog wel terug voor tea tree olie .
Gebruikersavatar
Door sylvia
#254028
Unique schreef: Syl, bedoel jij in Roosendaal of nog dichterbij. ;)
Nou Roosendaal valt voor mij niet onder hier ;D

in Bergen zit er 1 in de stad , in die straat tegenover de V&D
#257587
diana schreef: hallo allemaal ,
ik dacht ; voordat ik naar mijn werk ga zal ik jullie even laten weten dat bij de Tuinen [ hier in Veenendaal ] , maar ik denk bij alle vestigingen .
Alle supplementen nu met 50% korting zijn
zelf heb ik omega 3-6-9 en glucosamine gehaald , maar ze hebben alles nu voor de helft ,
vandaar dat ik het even meldt , ::)
gr Diana
Wat kost die omega 3-6-9 dan in de aanbieding? Daar ben ik wel beniewd naar. Ik heb zelf net een potje in de aanbieding bij het reformhuis gekocht, koste 25,- voor 150 capsules.
Door K@rin
#259126
oh ik ben vanmorgen geweest, maar weet het niet meer precies ......
Ik dacht 90 capsules voor 7.99 .............

Zelf met een tas vol de winkel verlaten ...... ::) ::)

O.a. DACHT ik Tea Tree crème gekocht te hebben, maar het blijkt BALSEM te zijn .....
ruikt sterk, dus zal het maar niet op tere deeltjes smeren ::) ::) ;D
Is dit voor spierpijn ofzo ?? ..........
Door K@rin
#264237
Evelyn schreef: Wat kost die omega 3-6-9 dan in de aanbieding? Daar ben ik wel beniewd naar. Ik heb zelf net een potje in de aanbieding bij het reformhuis gekocht, koste 25,- voor 150 capsules.
Ik ben vanmorgen weer geweest en heb het zelf gekocht ....
De prijs met de korting is:
60 capsules (106 gram) voor 6,99

Deze week is de LAATSTE week met de 50% korting.
#264484
Karin & Pyrs schreef: Ik ben vanmorgen weer geweest en heb het zelf gekocht ....
De prijs met de korting is:
60 capsules (106 gram) voor 6,99

Deze week is de LAATSTE week met de 50% korting.
De Tuinen zit helaas niet in mijn woonplaats, vandaar dat ik nog niet ben geweest, maar voor zo'n prijs ga ik morgen DIRECT! Kan ik mooi wat inslaan!
Door Tony
#268419
diana schreef:
zelf heb ik omega 3-6-9 en glucosamine gehaald , ::)
gr Diana
Misschien een stomme vraag, maar waarvoor gebruiken jullie die suplementen?? ( voor welke aandoeningen?)
#268463
Tony schreef: Misschien een stomme vraag, maar waarvoor gebruiken jullie die suplementen?? ( voor welke aandoeningen?)
De omega 3-6-9 is goed voor bloedvaten, cholesterol en luchtwegen, dus zeg maar een beetje voor de algehele gezondheid (volgens mij ook voor de weerstand).
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door