Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#2514498
Na lang kwakkelen omdat ze zo langzaam at en zo ben ik vandaag geweest bij anneke in heemskerk. aangezien mijn da foto's wilde laten maken (dus narcose) van haar gebit en ik niet en ik het gevoel had dat het wat anders was ben ik toch weer Anneke gaan mailen. vanochtend vroeg om 9 uur konden we terecht. Nou kyra is helemaal na gekeken natuurlijk. Ze is bij de achterkant begonnen en daar begonnen de problemen al. Alles zat fout en vast en het deed Kyra pijn. Zou verklaren waarom ze zo langzaam liep buiten. Langzaam de dingen wat recht gezet en los gemaakt. Steeds meer verder omhoog tot haar nek en kaak en zo. Dat zat dus muur en muur vast. haar bek kon ze dus ook niet zo open doen als normaal zou moeten kunnen. Ze heeft in totaal maar 1 piep gegeven, verder was ze heel stoer en erg braaf. Alles is recht gezet en los gemaakt. Dat ze dus slecht at kwam dus van die kaak gewricht en de bovenste nekwervels en zo. bij haar schouderbladen zat het ook vast. Waarom alles zo slecht was weet ze niet. bij haar heupen die kant op zeg maar zei ze kan het spondylose zijn maar dat hoeft niet we gaan kijken wat de behandelingen doen. slaan ze niet aan dan maar foto's maken daarvan. net zo goud bij haar schoft zeg maar wat daar aan de hand is, was ook niet duidelijk. ze zei wel nu ik haar zoveel pijn heb gedaan zou ze wel spierpijn en stijver en zo gaan worden de komende dagen. Heb voor 5 dagen pijnstilling mee. over 3 weken moeten we terug komen en dan gaan we zien wat er weer niet goed zit en waar er al dingen verbeterd zijn. Ik benbenieuwd. Nu ligt ze brak op haar kussen.
Door lightning
#2535445
Ben gisteren weer terug geweest. Alles zat los behalve in die onderrug. Er word gedacht aan spondylose of hernia of wat anders. Weer chiropractie en acupunctuur. Daarna een paar injecties met traumeel en nog iets.

We moeten even kijken hoe dit aanslaat. Misschien laten we een foto maken van die onderrug. 2 zijn er sowieso te zien op een foto maar een hernia niet altijd zegt ze. dus ik denk dat ik die wel laat maken door mijn eigen da. Enkelt heb ik gisteravond een ei ontdekt op haar onderrug. vandaag zit die er nog. het is te grote van een ei niet de hoogte in van een ei. ik hoop door die prikjes maar ja ze knijpt met haar oogjes als ik eraan kom dus zal enigszins gevoellig zijn. Ik houd niet zo van bulten. maak me zorgen :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door