Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2534988
Ik wilde al langer Kivo proberen en sinds kort is er in het Noorden van het land een verkooppunt dus heb ik vandaag een aantal rollen opgehaald om het te proberen......
Wat zijn jullie bevindingen met Kivo?? Heb nu de gewoon compleet versie mee genomen maar deze meneer had ook de eend en vis versie liggen maar die gingen per hele doos
Door Celicaatje
#2535268
Kivo geeft aan ook een Biologische versie te hebben en die heb ik geprobeerd. Alhoewel ik niet kon zien aan de verpakking dat het om biologisch vlees zou gaan (ik ben aan het mailen gegaan over het hoe en de herkomst er van) vond ik het er goed uit zien en mijn dieren vonden het lekker.
Maar zolang er geen echt EKO of Bio logo op het voer beschikbaar is ben ik wat op mijn hoede en bestel ik het maar niet meer. Misschien in de toekomst wel hoor. Maar ik wil me eerst nu eens toeleggen op barfen, kijken of dat iets voor ons is...

Leverancier is attent en klantvriendelijk in ieder geval maar heeft zelf geen hond of kat.

Barfplaats wordt gesponsord door